Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکسن فخرا فاز ۳ کار آزمایی بالینی را آغاز کرد. مجوز مصرف اضطراری و عمومی واکسن فخرا کسب شد. طی روزهای آینده  واکسن فخرا در سبد واکسیناسیون عمومی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مراحل ساخت نهایی کارخانه تولید انبوه واکسن فخرا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند تولید واکسن فخرا با موفقیت فاز ۱ و ۲ کارآزمایی بالینی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسن فخرا فاز ۳ کار آزمایی بالینی خود را آغاز کرده و مجوز مصرف اضطراری و عمومی را کسب کرده است و طی روزهای آینده در سبد واکسیناسیون عمومی قرار می‌گیرد.

وزیر دفاع اظهار داشت: همزمان ساخت و آماده سازی کارخانه تولید واکسن فخرا که توسط متخصصان صنعت دفاعی آغاز شده است به مراحل پایانی خود رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک برای تولید انبوه واکسن به بهره برداری کامل برسد.

امیر آشتیانی با بیان اینکه در حال حاضر امکان تولید ۱ میلیون دز واکسن فخرا به صورت ماهانه در مجموعه وزارت دفاع وجود دارد، گفت: با نهایی شدن زیر ساخت‌های لازم در آذر ماه سال جاری می‌توانیم میزان تولید را به چند برابر افزایش دهیم.

وزیر دفاع خاطر نشان ساخت: ان‌شاءالله تزریق اضطراری این واکسن طی روزهای آینده برای مردم عزیز کشورمان مهیا شده و امیدواریم در راستای خواست مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و رئیس جمهور محترم و مردم عزیز کشورمان در راستای تولید و تزریق واکسن کرونا، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درمان و آموزش صنعت وزارت دفاع مقام معظم رهبری رئیس جمهور مقام معظم رهبری واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت دفاع وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واکسن فخرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود