Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:35:59 GMT

توزیع بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت در شهر قم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۹۹۴۰

توزیع بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت در شهر قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حجم آسفالت توزیع‌شده از ابتدای سال جاری برای تعویض و بهسازی روکش خیابان‌ها و معابر شهری را موردتوجه قرار داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به میزان تولید و توزیع آسفالت در این کلانشهر اظهار کرد: برای سال جاری پیش‌بینی تولید و توزیع ۱۶۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهری قم انجام‌شده که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۲ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت جهت روکش معابر شهری قم در منطقه ۴ توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت حمل‌ونقل و افزایش ایمنی خیابان‌های شهر بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت نیز در منطقه یک شهرداری قم توزیع و استفاده‌شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: بالغ‌بر ۷ هزار تن آسفالت نیز طی این مدت در منطقه ۵ شهرداری قم جهت بهبود و سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده و خودروهای سواری توزیع‌شده است.

میریک امامی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۹۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۷ شهرداری قم و ۵ هزار و ۵۰۰ تن نیز در منطقه ۸ و شهرک پردیسان استفاده‌شده است، افزود: ۴ هزار تن آسفالت نیز از ابتدای امسال در سطح معابر منطقه ۲ توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ اضافه کرد: سازمان توسعه و عمران و شهرداری مرکز نیز در مجموع در سال جاری از بیش از ۱۰ تن آسفالت برای پروژه‌ها استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به افزایش قابل‌توجه قیمت قیر از طی سال جاری اظهار کرد: قیمت قیر از تنی ۶ میلیون در ابتدای سال به تنی ۸ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

کد خبر 520731

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر قم شهرداری قم آسفالت معابر آسفالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان توسعه و عمران هزار تن آسفالت ابتدای سال توزیع شده تن آسفالت شهرداری قم سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب

دریافت 8 MB کد خبر 6095702

دیگر خبرها

  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر