Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشایار صنعتی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بحران مهاباد افزود: تخلیه نخاله های ساختمانی در کنار جاده و حاشیه شهر علاوه بر ایجاد منظره نامناسبی به ورودی های شهر باعث بروز مشکلات زیادی نیز در فصل بارندگی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد این نخاله‌ها به اماکن تاریخی و ابینه های روستایی نیز خسارت و صدمه وارد کرده است، اظهار داشت: نیاز است اداره های راه و شهرسازی و راهداری نسبت به ساماندهی و جلوگیری از تخلیه این زباله ها در اسرع وقت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد اظهار داشت: دهیاران و بخشداران نیز در این امر باید همکاری لازم را در شناسایی و برخورد با افراد مختلف داشته باشند تا بتوان در مدت زمان کوتاهی این موضوع را ساماندهی و حل و فصل کرد.

صنعتی، همجنین با اشاره به معضل سگ های بلاصاحب نیز گفت: انتقادات زیادی در این رابطه از طرف اصحاب رسانه و شهروندان به فرمانداری وارد شده است و با وجود آنکه تلاش هایی نیز توسط شهرداری برای جمع آوری سگ های بلاصاحب انجام شده ولی عملا این تلاش ها بی نتیجه بوده است.

وی با بیان اینکه ماهانه هزینه قابل توجهی توسط شهرداری در ارتباط با جمع آوری و نگهداری سگ های بلاصاحب انجام می شود، گفت: با توجه به ادامه دار بودن معضل سگ های بلاصاحب و همچنین افزایش آمار این حیوانات پیشنهاد می شود ساماندهی این موضوع به یک شرکت خصوصی برای کنترل جمعیت آنها واگذار شود.

صنعتی با اشاره به احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید نیز گفت: وجود این حیوانان در سطح شهر خطرات زیادی برای دانش آموزان و شهروندان در طول روز ایجاد کرده که نیاز است شهرداری برای حل آن به طور ویژه وارد عمل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد هم در این جلسه گفت: هم اکنون مبالغ زیادی بابت پرداخت دیه ناشی از وجود سگ های بلاصاحب به بدهی های شهرداری مهاباد افزوده شده است.

چیا آذربار ضمن انتقاد از دخالت انجمن زیست محیطی در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب افزود: اجرای عملیات جمع آوری سگ های بلاصاحب با مخالفت و واکنش این انجمن ها روبه رو شده که این امر دست شهرداری برای ساماندهی این معضل را بسته است.

وی اضافه کرد: ماهانه حدود یک میلیارد ریال در کمپ نگهداری این سگ ها هزینه می شود که با توجه به شرایط نامناسب مالی شهرداری درخواست داریم برای حل این موضوع سایر ارگان های دولتی نیز شهرداری را در این زمینه کمک کنند.

در ادامه جلسه هر یک مسولان ادارات در خصوص آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بحران های طبیعی، غیرطبیعی و شروع فصل بارندگی به بحث و نبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی شهرداری مهاباد مدیریت بحران مراکز جمع آوری سگ های ولگرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی شهرداری مهاباد مهاباد آذربایجان غربی شهرداری مهاباد مدیریت بحران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور جمع آوری سگ سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا