Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهریار کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این رقابت در کنار دومین جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش سراهای کشور با هدف پرسشگری و نقد و بررسی توسعه علمی سلول های بنیادی و پزشکی در مرکز پژوهش سرای ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در جام ملی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی دانش آموزان ۲۴ تیم سه نفره از استان ها ی مختلف شرکت کردند، افزود: این برنامه که که روز گذشته پایان یافت در ۲ مرحله به مدت  پنج روز بطول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: آموزش چگونگی مواجهه با مسائل، اندیشیدن و یافتن راه حل و مدیریت مسئله یکی از مهمترین چالش های عصر حاضر است.

کرمی با بیان اینکه نقطه آغاز حل مسئله، پرسشگری و نقادی است، اضافه کرد: لزوم آغاز آموزش این مهارت ها از سنین پایین برای پرورش اندیشمندانی خلاق در هرجامعه آشکار می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تاثیر خاص رویکردهای  آموزشی «یادگیرنده محور» امروزه این روش ها توجه محققان و مربیان را به خود معطوف داشته است که از بین روش های «یادگیرنده محور» روش «بحث گروهی» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآورشد: قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با رویکردی نوآورانه در راستای پرورش پژوهشگران پرسشگر با قدرت تحلیل و استدلال منطقی، مسابقه ای با سبکی نوین را در تحت عنوان " جام ملی سلول‌های بنیادی" ذیل دومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای کشور طراحی و اجرا کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این مسابقه در راستای ترویج علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و به صورت حضوری طراحی شد که متاسفانه به علت هم گیری بیماری کرونا ناچار به برگزاری آن به صورت مجازی شدیم.

وی از همراهی همیشگی ستاد علوم وفناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همچنین یاری کارشناسان پژوهش سراها و مدیران پرتلاش قطب های استانی قدردانی کرد وافزود: شجاعت و جسارت همه دانش آموزانی که برای نخستین باردر این مسابقه  شرکت کردند نیز تحسین برانگیز است.

کرمی به حضورو گفت و گوی صمیمانه و انگیزه دهنده دبیر ستاد توسعه و ترویج سلول های بنیادی کشور دراین جام پرداخت که عنوان کردند: تلاش دانش آموزان در این شرایط ویژه بسیار ستودنی است و به طور یقین دانش آموزان شرکت کننده دانشمندان فردای علم و فناوری سلول های بنیادی درکشور هستند.

وی تاکید کرد: دراین رقابت بین تیم های شرکت کننده سه چالش برگزار شد که در هر چالش یک تیم نقش پرسشگر، پاسخگو و منتقد را داشتند.

از ششم بهمن سال ۹۷ طی ابلاغ معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج مستقر شده است.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز سلول های بنیادی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سلول های بنیادی دانش آموزان البرز سلول های بنیادی دانش آموزان سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد