Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, دکتر محسن ترکاشوند رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر همکاری مردم در تکمیل واکسیناسیون برای قطع انتقال بیماری کرونا را ضروری دانست و گفت: واکسیناسیون افراد ۶۰سال به بالا در روستا‌ها مهم است و متاسفانه بسیاری از این افراد برای واکسن مراجعه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ضمن قدردانی از سپاه پاسداران برای همکاری با حوزه سلامت گفت: خوشبختانه ورود حجم مناسبی از واکسن به کشور، سرعت واکسیناسیون را به عنوان تنها راه مقابله با بیماری کرونا، بهبود بخشیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای سرعت بخشی به روند واکسیناسیون گروه‌های هدف را ضروری دانست و گفت: ۱۱۵ هزار دُز واکسن در شهرستان ملایر تزریق شده است که از این تعداد، ۳۵ هزار نفر هر دو دُز و ۸۰ هزار نفر دُز اول را دریافت کردند.
 
ترکاشوند افزود: شهرستان ملایر از نظر تعداد افراد واکسینه شده در استان همدان رتبه نخست را دارد البته افزایش سرعت واکسیناسیون طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حائز اهمیت است.

او  با بیان اینکه ۷۰ درصد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در موج آبان ماه سال گذشته مربوط به افراد بالای ۶۰ سال بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به واکسیناسیون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در شهرستان ملایر، خوشبختانه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا از ۷۰ درصد در موج آبان ماه به ۲۸ درصد در این موج رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر با تأکید بر اینکه مطابق آمار، واکسیناسیون مرگ و میر گروه‌های هدف را در موج پنجم به طور چشمگیری کاهش داده است، اضافه کرد: متأسفانه در این موج مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا به رده سنی ۳۰ تا ۶۰ سال یعنی گروه‌های هدفی که واکسیناسیون آنان به طور کامل انجام نشده، رسیده است.

ترکاشوند بیان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جهان و بُروز جهش‌های جدید آن، امیدواریم با تسریع در روند واکسیناسیون، در صورت ورود به موج‌های بعدی ارتفاع قله مرگ و میر‌ها را کاهش دهیم.

او یادآور شد: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی و همکاری نیرو‌های سپاه پاسداران و بسیج در بحث نوبت دهی و برقراری نظم در مراکز واکسیناسیون سبب تسریع در روند تزریق واکسن در شهرستان ملایر شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بیماری کرونا شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر بیماری کرونا مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!