Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین گفت: در هر شهرک صنعتی یک مرکز تجمیعی یا پایگاه واکسیناسیون راه‌اندازی خواهد شد که در آن واحدهای صنعتی بزرگ دارای امکانات مناسب به عنوان پایگاه واکسیناسیون در نظر گرفته می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جلسه کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری ومقابله با ویروس کرونای استان قزوین برای ساماندهی واکسیناسیون کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی به ریاست فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان و با مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی در سالن جلسات معاونت اجتماعی، امنیتی و سیاسی استانداری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد استانی کرونا کارگران صنایع و کارخانجات باید در محل کار خود واکسینه شوند، اظهار داشت: اولویت‌بندی واکسیناسیون بخش کارگری واحدهای تولیدی به تشخیص مدیران و مسئولان حوزه صنعت و کشاورزی انجام خواهد شد.

منوچهر حبیبی اضافه کرد: در همین راستا واحدهای تولیدی و صنعتی با بیش از 500 نفر کارگر و کارمند که بیرون از محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار دارند، با ایجاد زیرساخت‌ها و فضاسازی مناسب می‌توانند واکسن کرونا را به کارگران و کارکنان خود در داخل واحد صنعتی تزریق کنند که البته این کار با نظارت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در هر شهرک صنعتی یک مرکز تجمیعی یا پایگاه واکسیناسیون راه‌اندازی خواهد شد که در آن واحدهای صنعتی بزرگ دارای امکانات مناسب به عنوان پایگاه واکسیناسیون در نظر گرفته شده و کارگران و پرسنل واحدهای صنعتی کوچک پیرامون خود را هم واکسینه می‌کنند.

سهمیه واکسن کرونای گروه‌های هدف در قزوین مشخص شددومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه قزوین راه اندازی شدواکسیناسیون 30 هزار قزوینی توسط سپاه / 342 پایگاه بسیج به پایگاه سلامت تبدیل شدند

مرکز واکسیناسیون شمال شهر قزوین شبانه‌روزی شد

رئیس کمیته واکسیناسیون ستاد استانی مقابله با کرونا در بخش دیگری از سخنان خود از شبانه‌روزی شدن مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در شمال شهر قزوین خبر داد و گفت: پایگاه واکسیناسیون مستقر در نمایشگاه بین‌المللی از امروز تا ساعت 24 به همه افراد واجد شرایط واکسن کرونا تزریق خواهد کرد.

حبیبی با اشاره به وضعیت واردات واکسن به کشور افزود: همچنین میزان و سرعت تحویل واکسن به استان قزوین رضایت‌بخش است و بنا داریم با توجه به میزان بالای ورود واکسن به استان میزان تزریق روزانه را 3 برابر کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین اخبار کارگران ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین اخبار کارگران ویروس کرونا پایگاه واکسیناسیون کرونای استان استان قزوین مرکز تجمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش