Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:24:07 GMT

۲۴ محکوم فراری و تحت تعقیب در آباده دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۲۶۰

۲۴ محکوم فراری و تحت تعقیب در آباده دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی، گفت: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجار شکنان اجتماعی، این مأموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس این شهرستان با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر آباده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه طی دو ماه گذشته مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه، ۲۴ نفر از محکومین متواری و تحت تعقیب را دستگیر کردند، گفت: متهمان برای رسیدگی و ادامه سیر مراحل قانونی، روانه دادسرا شدند.

کد خبر 5300704

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس شهرستان آباده متهم فراری ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون تعاونی گرگان اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان