Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا حالت‌های عکس‌برداری جدیدی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و سیستم دوربین عمودی جدید هم برای مدل‌های مختلف آن ارائه خواهد شد. این غول فناوری، قرار است که زاویه گسترده بهبود یافته را در کنار امکان بزرگ‌نمایی بهتر برای گوشی‌های جدید به‌کار برده و شرایط را بهتر از سال گذشته کند.

با توجه به قیمت ایفون ۱۲ می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی‌های امسال با قیمت مشابه یا حتی کمتر روانه بازار شده، اما محصولات بهتری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین روند سبب می‌شود که خریداران آیفون‌های پیشین هم علاقه به خرید آیفون ۱۳ داشته باشند. مشخصات رسمی دوربین تا زمان معرفی رسمی آن مشخص نخواهد بود و به همین دلیل، صرفا در حد شایعه می‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم. گوشی گران‌قیمت سال گذشته، با کیفیت دوربین خود توانست که ما را مجذوب خود کند و باید دید که امسال چه تغییراتی در این شرایط ایجاد خواهد شد. بازهم عکاسان حرفه‌ای می‌توانند دلیل لازم برای خرید گوشی آیفون ۱۳ را داشته باشند. یا خیر.

حالت‌های متنوع عکس‌برداری در آیفون ۱۳

گویا آیفون ۱۳ قرار است که انعطاف‌پذیری بیشتری به عکاسان حرفه‌ای داده و کاری کند که بتوانید ادیت تصاویر خود را هم به راحتی در خود گوشی انجام دهید. با توجه به قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس چنین امکانی در این گوشی‌ها هم فراهم بوده است و اپل کار سختی برای تکرار و بهبود این شرایط دارد. آن‌ها باید فرمت جدیدی را برای عکس‌برداری در اختیار شما گذارند و بتوانند برنامه‌های بیشتری هم برای اضافه کردن حالت‌های عکس‌برداری جدید معرفی کنند. شما با توجه به چنین شایعاتی می‌توانید قابلیت‌های تصویربرداری عالی‌تری را در آیفون جدیدتر شاهد باشید.

دوربین های جدید آیفون 13

با دوربین جدید آیفون ۱۳ می‌توانید محدوده عکس‌برداری را افزایش داده و تمام فناوری و قدرت اپل را در این زمینه به‌کار گیرید. آیفون همیشه در عکس‌برداری و ارائه قابلیت‌های فیلم‌برداری در راس گوشی‌های هوشمند بوده است و می‌تواند فاصله خود را در سال ۲۰۲۱ با رقبا بیشتر کند. اپل یقینا روی نقطه قوت خودش کار خواهد کرد و می‌تواند که برندهای دیگر مانند سامسونگ، به شدت به‌دنبال افزایش کیفیت گوشی‌های خود هستند. با خرید آیفون ۱۳ می‌توانید استانداردهای عکس‌برداری با گوشی را بالا برده و از فرمت جدید عکس‌برداری یعنی ProRaw هم استفاده کنید.

شایعات جدید نشان می‌دهد که گوشی‌های جدید می‌توانند فیلم‌برداری در حالت پرتره را هم برای شما فراهم کرده و قابلیت های دیگر مانند زاویه دید را نیز تغییر دهند. شما به موارد دیگر هم دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید به بزرگ‌نمایی بیشتر و بهتر هم دست پیدا کنید. با توجه به قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس و مدل‌های دیگر، عکاسان بهتر است که کمی صبر کرده و برای خرید آیفون ۱۳ لحظه شماری کنند تا بتوانند با تقریبا همان قیمت، دوربین‌های بهتری با همان قیمت را تهیه کنند. این موضوع می‌تواند حتی بهتر از این حرف‌ها باشد. چرا که اپل هنوز از گوشی‌های جدید رونمایی نکرده است و چند هفته با آن فاصله داریم.

به محض رونمایی آیفون 13 آن را از بازرگانی سیب خریداری کنید

با رونمایی از جدیدترین گوشی های آیفون بازرگانی سیب آن را موجود خواهد کرد؛ برای خرید آیفون های جدید می توانید از طرح تعویض آیفون بازرگانی سیب نیز استفاده کنید. بدین صورت که در روز مراجعه حضوری به فروشگاه می توانید آیفون قدیمی خود را همراه داشته باشید تا از آن برای پرداخت قسمتی یا همه ی پیش پرداخت آیفون 13 استفاده کنید.

کد خبر 1553146

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عکس برداری خرید آیفون آیفون ۱۳ گوشی ها آیفون 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)