Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:32:26 GMT

پیش فروش بلیت پروازهای اربعین هنوز آغاز نشده است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۳۶۳

پیش فروش بلیت پروازهای اربعین هنوز آغاز نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدحسن ذیبخش اظهار داشت: پیش فروش بلیت پروازهای ایام اربعین حسینی هنوز آغاز نشده است. به زائران ایرانی کربلای معلی توصیه کنیم در خرید بلیت به قیمت بیشتر از مصوب، عجله نکنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: سقف نرخ مصوب بلیت هواپیما برای همه خطوط داخلی برای سفر به فرودگاه‌های نجف اشرف و بغداد برای یک پرواز رفت و برگشت همان ۵ میلیون تومان است و در ایام ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر، ۳۰ هزار صندلی پرواز در ۲۰۰ پرواز رفت و ۲۰۰ پرواز برگشت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پروازهای برنامه‌ای ما در این مقطع زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر که ایام اربعین محسوب می‌شوند به فرودگاه‌های بغداد و نجف، بیش از ۲۰۰ پرواز است که پروازهای بیشتر از این تعداد، مشمول این قیمت گذاری نمی‌شوند.

کد خبر 5300733

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری اربعین حسینی قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس دلار گمرک ایران سازمان برنامه و بودجه اقتصاد آمریکا قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی وام ودیعه مسکن صادرات غیرنفتی سامانه نیما سازمان بورس و اوراق بهادار فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح

بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از چهارشنبه ساعت ۹ صبح، همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری به فروش می‌رسد. 

به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد با توجه‌به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و ‎دهه کرامت، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شد.

بلیت این قطارها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر