Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: برای تسریع و تسهیل در ایمن سازی شهروندان مقرر شد واکسیناسیون کارگران در واحدهای صنعتی نیز انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیته واکسیناسیون ستاد و با حضور مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، بی نیاز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر حبیبی رئیس کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان قزوین در این جلسه اظهارداشت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون در نمایشگاه بین المللی از امروز پنجشنبه تا ۱۲ شب جهت واکسیناسیون به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

وی بیان کرد: روند واردات واکسن و همچنین تحویل واکسن از سوی استان رضایت بخش است و میزان تزریق واکسن نیز سه برابر شده است.

حبیبی تصریح کرد:  طبق برنامه مقرر شد کارگران در واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در محل واحد تولیدی خود واکسینه شوند.

وی بیان کرد: اولویت ‌بندی واکسیناسیون بخش کارگری بر عهده مدیران بخش صنعت و کشاورزی است و واحدهای صنعتی بالاتر از ۵۰۰ نفر خارج از شهرک‌ها با نظارت کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و ایجاد فضای مناسب می‌توانند در داخل واحد پرسنل خود را واکسینه کنند.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد تا در هر شهرک صنعتی یک پایگاه واکسیناسیون مستقر شود و تعدادی از واحدهای صنعتی بزرگ دارای امکانات مناسب به عنوان پایگاه واکسیناسیون در نظر گرفته شده و به واحدهای کوچک معرفی شوند.

در استان قزوین بیش از 3500 واحد صنعتی با 140 هزار کارگر مشغول فعالیت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان