Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به تعیین استان به‌عنوان نخستین پایتخت قرآنی در سال جاری، خواستار تمدید این مهم برای یک سال دیگر در راستای اجرا برنامه‌های این حوزه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از توجه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به زیرساخت‌های فرهنگی و قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: این استان دارای کارنامه درخشانی در حوزه‌های قرآنی، عشق به ائمه طهارت علیه‌السلام و حوزه‌های فرهنگ اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب استان بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور خواستار تمدید این مهم برای  یک سال دیگر شد و افزود: در راستای تعیین بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآنی برنامه‌های متناسب با آن تدوین شده که اجرا آنها منوط به تمدید عنوان پایتخت قرآنی برای یک‌ سال دیگر است.

استاندار بوشهر یکی از خسارت‌های حوزه کرونا را به بخش فرهنگی و آموزشی دانست و خاطر نشان کرد: شیوع کرونا تأثیر فراوانی در اجرا بسیاری از برنامه‌های آموزشی گذاشت.

گراوند با بیان اینکه شرایط کرونایی تحصیل حضوری دانش‌آموزان و دانشجویان را تحت تأثیر قرار داد خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده تا آبان‌ماه آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی است و در راستای اجرا طرح‌های پایتخت قرآنی باید این مهم در استان تمدید شود تا زمینه اجرا برنامه‌های آموزشی آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مساجد برنامه‌ها و طرح‌های مهمی در استان بوشهر اجرا شده گفت: اجرای این برنامه‌ها حاصل نگاه ویژه و تلاش‌ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و سبب اجرای کارهای بزرگی شده است.

امام جمعه بوشهر: مجمع بزرگ قرآنی جنوب ایران در بوشهر ساخته می‌شودسند چشم‌انداز جامع مساجد در بوشهر رونمایی شد+تصاویرامام جمعه بوشهر: مساجد شهرها و روستاهای استان محل حل اختلاف محلی می‌شود

استاندار بوشهر اجرا طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر را یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات دانست و بیان کرد: بوشهر از ظرفیت و قابلیت مهمی در عرصه قرآنی و دینی برخوردار است که در این راستا کارهای ارزشمندی انجام شده است.

در این نشست با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و امام جمعه و استاندار بوشهر طرح ملی پژوهشی، تبلیغی رهیافت ولایت افتتاح شد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عنوان پایتخت قرآنی استاندار بوشهر استان بوشهر سال دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود