Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی با بیان اینکه زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام‌آرام مشخص می‌شود، گفت: باید به دغدغه‌ها و مشکلات دانش‌آموزان و معلمان به ویژه در مناطق محروم توجه بیشتری کنیم و خدمت به مردم این مناطق از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش برنا؛ علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران در روستای چارقلی شهرستان گمیشان گفت: این وزارتخانه با تمام امکانات و توان آماده آغاز با شروع سال تحصیلی و گره زدن پیوند دانش آموزان و معلمان در فضای شاد آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام‌آرام مشخص می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مهمترین رویکرد این وزارتخانه توسعه عدالت به ویژه عدالت آموزشی بوده و جهت‌گیری و برنامه‌ریزی ما به این سمت است.

کاظمی افزود: باید به دغدغه‌ها و مشکلات دانش‌آموزان و معلمان به ویژه در مناطق محروم توجه بیشتری کنیم و خدمت به مردم این مناطق از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: توجه به دغدغه‌های مردم نشان از همت جدی در وزارت، توجه به توسعه آموزشی و توجه به اهداف آموزشی به عنوان بخش‌های مهمی از دغدغه‌های آموزشی است.

کاظمی تاکید کرد: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در هر نقطه از کشور باید برنامه‌ریزی کنند که هیچ دانش‌آموزی از برنامه‌های آموزشی عقب نماند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران کل و معاونان با برنامه‌ریزی متنوع و منعطف و براساس شرایط جغرافیایی، زمینه حضور شاد و بانشاط دانش‌آموزان و همکاران را فراهم کنند.

کاظمی اضافه کرد: با ارزیابی وضعیت آغاز سال تحصیلی جدید وظیفه داریم دغدغه‌های والدین را به حداقل برسانیم.

او تاکید کرد: آغاز سال تحصیلی جدید با رویکرد کاهش دغدغه‌های مردم و همکاران از توجهات و تاکیدات رئیس جمهور است.

به گفته وی بازگشایی تدریجی و آرام آرام مدارس با هدف جلوگیری از به خطر افتادن دانش‌آموزان و کیفیت آموزشی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهارت‌های اجتماعی در این وزارتخانه گفت: مهمترین ماموریت ما جامعه‌پذیری دانش‌آموزان است.

کاظمی گفت: امروز به علت حضور فیزیکی نداشتن معلمان و دانش‌آموزان، جامعه دچار آسیب شده که نتایج آن در سالیان آتی مشاهده خواهد شد.

او به کمک و خواسته‌های فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پاسخ داد و با احداث زمین چمن مصنوعی، به روزسازی امکانات و تجهیزات فناوری، تخصیص سهمیه مازاد امکانات دسترسی به اینترنت برای استفاده در فضای مجازی آموزشی موافقت کرد.

شهرستان گمیشان با هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و هزار و ۱۰۰ فرهنگی در شمال استان گلستان واقع شده که سال تحصیلی گذشته تعداد ۷۳ دانش آموز ترک تحصیل کرده بودند.

گلستان حدود ۲ هزار و ۵۵۰ باب مدرسه با بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس و بیش از ۳۷۶ هزار دانش‌آموز دارد.

همچنین وظیفه تعلیم و تربیت این دانش‌آموزان برعهده ۲۶ هزار و ۲۷۳ فرهنگی و کارمند است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مدرسه ایران وزارتخانه دانش آموزان آموزش و پرورش مشکلات نظام جمهوری اسلامی والدین رئیس جمهور جامعه فرماندار نماینده مردم مجلس شورای اسلامی زمین اینترنت فضای مجازی استان گلستان دانش آموز تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس سال تحصیلی کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش زمان کلاس حضوری سرپرست وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان سال تحصیلی آرام آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران ۹ خرداد ماه وارد ایران خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی امین قربانی از تیم ملی سابر و مطرح شدن صحبت‌های مختلف در خصوص احتمال حضور کریستین بائو در راس تیم ملی ایران در المپیک پاریس، در نهایت پیمان فخری برای هدایت تیم ملی سابر کشورمان معرفی و رایزنی‌های فدراسیون با این مربی برای هدایت تیم ملی اسلحه سابر منجر به توافق طرفین در این زمینه شد.

پرونده شمشیربازان ایران در سئول بسته شد

تاریخ ورود فخری به تهران، 9 خرداد عنوان شده است تا تمرینات ملی پوشان با هدایت وی آغاز شود.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای دومین بار در المپیک شرکت می‌کند. هدایت این تیم در المپیک 2020 توکیو هم برعهده پیمان فخری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مافیای کنکور برای آموزش و پرورش تعیین تکلیف می‌کرد
  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • روش تربیتی معلم‌ها پیامبرگونه و محبت‌محور است
  • مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته