Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زمان خوب در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات ثبت اسناد و املاک استان در پنج ماه سال جاری گفت: طی این مدت ۱۰هزار و ۲۹۸ جلد سند مالکیت برای اراضی شخصی و حقوقی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در پنج ماهه سالجاری، تعداد ۵ هزار و ۷۴۷ استعلام از طریق سامانه الکترونیک پاسخ داده شده است که معادل ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۷ درصد از کل استعلام های الکترونیکی، در کمتر از دو روز پاسخ داده شده است.

خوب ادامه داد: طی این مدت ۴ هزار و ۷۵۲ خلاصه معامله الکترونیکی ثبت شده است که ۹۸.۷۸ درصد از این خلاصه معاملات در کمتر از دو روز به ثبت رسیده است.

وصول 40 میلیارد تومان مطالبات بانکها از بدهکاران بانکی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت در پنج ماهه امسال نیز رقمی معادل ۴۰۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۴۰ ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

ثبت ۳ هزار و ۳۱۷ واقعه ازدواج در استان

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق گزارش استخراج شده از سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ، در پنج ماهه سالجاری ، تعداد ۳ هزار و ۳۱۷ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است.

ثبت ۶۴۷ واقعه طلاق در دفاتر رسمی طلاق

خوب تصریح کرد: در پنج ماهه سالجاری همچنین تعداد ۶۴۷ واقعه طلاق در سطح استان در دفاتر رسمی طلاق به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 2درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای کاهش طلاق در جامعه گام برداشته شوداظهار داشت: زوجین باید نسبت به حقوق یکدیگر و رعایت آن آشنایی کامل داشته باشند که این مهم سبب جلوگیری از بسیاری از مشکلات بین افراد می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک افزایش ازدواج و کاهش طلاق وصول مطالبات بانکی استان نسبت به مدت مشابه سال پنج ماهه ثبت اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی