Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:27:20 GMT

شلیک دو راکت به پایگاه آمریکا در حسکه سوریه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۹۸۳

شلیک دو راکت به پایگاه آمریکا در حسکه سوریه

طبق گفته منابع مخالف سوریه، دو راکت به اطراف پایگاه نظامی آمریکا در شهر الشدادی در حومه جنوبی حسکه شلیک شد.

به گزارش مشرق، دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به تروریست های سوری امروز اعلام کرد که برخی فعالان ظرف چند ساعت گذشته، شلیک دو راکت به اطراف پایگاه نظامی آمریکا در شهر الشدادی در حومه جنوبی حسکه را رصد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز احتمال داد که گروهک‌های تروریستی داعش در این حمله دست دارند.

اطلاعاتی از تلفات انسانی در پی این حمله منتشر نشده است و پس از آن نیز نیروها به حالت آماده باش درآمده و منطقه را بازرسی کردند.

دیده بان حقوق بشر سوریه هشتم اوت گذشته گزارش داد که یگان‌های مبارزه با تروریسم وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) عملیات امنیتی را با حمایت نیروهای ائتلاف ضد داعش در حومه الشدادی واقع در اطراف حسکه اجرا کردند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حسکه داعش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل