Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:21:56 GMT

یادمان آیت‌الله مدنی در همدان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۰۹۸۹

یادمان آیت‌الله مدنی در همدان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز یادمان شهید محراب آیت‌الله مدنی در آستانه بزرگداشت سالگرد شهادت این عالم ربانی با حضور فرماندار همدان، سرپرست شهرداری، دبیر کنگره آیت اله مدنی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان و برخی از معاونین و مدیران مدیریت شهری رونمایی شد.

سرپرست شهرداری همدان در این مراسم با اشاره به شخصیت والای این عالم جلیل‌القدر گفت: شهیدمدنی در بین مردم همدان از جایگاه بسیار ارزنده و والایی برخوردار بود و در شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی محوری و تعیین کننده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید شاکری افزود: امام(ره) این شهید عزیز را سیدالعلما و دست راست خود می‌دانستند که این موضوع نشان از عظمت و منزلت برجسته ایشان دارد.

وی گفت: مردم و بزرگان همدان به خود می‌بالند که از برکت حضور ایشان در این شهر بهره‎مند شدند و بر همه ما واجب است شخصیت دینی، انقلابی و علمی ایشان را بیش از گذشته تبیین و به نسل جدید معرفی کنیم.

سرپرست شهرداری همدان افزود: این یادمان به همت شهرداری منطقه سه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرا شده که سه یادمان دیگر نیز در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود.  

وی بیان کرد: در نظر داریم با نصب یادمان‌های مفاخر و مشاهیر همدان در نقاط مختلف شهر؛ سرزندگی، نشاط و تبیین شخصیت این عزیزان را  بیش از پیش در بین شهروندان ترویج دهیم.

 در پایان این مراسم از یادبود شهید محراب آیت‌الله مدنی در میدان نبوت شهرک شهید مدنی رونمایی شد.

انتهای پیام/3140

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری رونمایی سرپرست شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند