Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر نشد هزینه های اردوی استقلال را از محل درآمدهای این باشگاه پرداخت کند

به گزارش طرفداری، بیش از ۴ روز از شروع اردوی استقلالی‌ها در دبی می گذرد و آبی‌ها با اختصاص بودجه ۲۵۰ هزار دلاری در کشور امارات و البته استفاده از منابع مالی خود نزد فدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تامین هزینه های خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال کارشکنی‌های انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بخشی از مطالبات استقلال در afc باعث شده تا آبی ها با وجود برنامه ریزی های از پیش صورت گرفته با مشکل رو به رو شوند.

در این وضعیت البته فدراسیون فوتبال نیز بنابر ادعای مدیران باشگاه کمکی به آبی‌ها نکرده تا به این ترتیب شاگردان مجیدی حالا مشکل تازه‌ای در کشور امارات داشته باشند. مدیران استقلال در تلاش هستند تا هر چه سریعتر و البته با کمک فدراسیون با دسترسی به منابع مالی خود در afc ، هزینه های میزبانی را پرداخت کنند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است