Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:21:40 GMT

ظرفیت آستان قدس رضوی به کمک محرومین استان بوشهر می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۱۰۹

ظرفیت آستان قدس رضوی به کمک محرومین استان بوشهر می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر ظهر پنجشنبه در نشست امضای تفاهم همکاری دو جانبه میان کمیته امداد و کانون خدمت رضوی برای کمک به محرومان استان بوشهر اظهار داشت: مأموریت اصلی کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه با رویکرد توانمندسازی و امور فرهنگی خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید محبی با تاکید بر اینکه آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد برای کمک به محرومان استان را داریم یاد آور شد: ۸۰ درصد از خدماتی که تا کنون از سوی کانون خادمیاران رضوی در سطح استان انجام شده مربوط به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد بوده است.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات برجسته در قالب تفاهم‌نامه همکاری، دستگیری از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت آسیب‌دیده از کرونا است که وضعیت اقتصادی آنها نیز در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در ادامه این همکاری‌های چند جانبه، بتوانیم نقش مطلوبی را در رفع گرفتاری‌های همه نیازمندان استان به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی ایفا نمائیم.

دستگیری از فقرا و نیازمندان

محمد رضا میری نیز در این نشست اظهار داشت: پویش ایران همدل با هدف دستگیری از فقرا و نیازمندان اجرا شده و امیدواریم بیش از پیش شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه باشیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: بسیاری از اقشار جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند که باید با همیاری و همکاری گسترده‌تری به یاری آنها بشتابیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و کانون خدمت رضوی درصدد هستیم بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر استان در شرایط خاص کنونی را برطرف کنیم.

میری با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و حمایتی منعقد شده است، اظهار کرد: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بتوانیم یاری‌گر مستمندان و محرومان استان بوشهر باشیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ظرفیت گسترده آستان قدس رضوی در کمک به محرومین گفت: تمایل داریم تا از برکت امام رئوف در جهت خدمت رسانی به محرومین استان بهره مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه هم‌افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد با کمیته امداد موجب ارائه خدمات کیفی‌تری به مستضعفان جامعه می‌شود، گفت: از یکایک خیران، نیکوکاران، حامیان، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی همسو کمال قدردانی را داریم که می‌کوشند مشکلات اقشار آسیب‌پذیر کاهش یابد.

کد خبر 5300785

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی فرید محبی بوشهر خادمیاران رضوی محمد رضا میری ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تعاونی واکسیناسیون گرگان اردبیل واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام هفته دفاع مقدس کمیته امداد استان بوشهر خدمت رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.

محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) نیز یادآور شد: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در سطح استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

غلامرضا نظری، مدیر روابط‌عمومی شهرداری زنجان نیز در ادامه این نشست خبری یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه کرامت را افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوان این برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشت، باید از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6097478

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم