Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه قیمت مصوب بلیت هواپیما برای سفر اربعین ۵ میلیون تومان است که از ۲۸ شهریور ماه پیش فروش آن آغاز می‌شود، گفت: ۵ میلیون تومان نرخ مصوب برای بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ماه است، اما بلیت هواپیما برای مسیر نجف در سایر ایام ممکن است، بیشتر و یا کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر پرواز به کشور عراق انجام می‌شود، گفت: مسافرانی که بتوانند از سفارت عراق ویزا تهیه کنند با توجه به پروازهای داخلی و خارجی که وجود دارد، می‌توانند بلیت تهیه کنند.

خوشخو همچنین در واکنش به قیمت‌های نجومی بلیت پرواز عراق با ایرلاین‌های خارجی هم گفت: با توجه به آنکه برخی از این ایرلاین‌ها به صورت کانکشنی پرواز دارند، بنابراین نرخ قیمتی آن‌ها متفاوت است.

به گفته این مقام مسئول به طور مثال پروازهای نجف قطر ایروز به دلیل آنکه در قطر هم نشست دارند، بنابراین نرخ‌های آن‌ها بالاتر است.

خوشخو افزود: نرخ بلیت ۵ میلیون تومان تنها برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر قرار است ۱۱ شرکت هواپیمایی داخلی و دو شرکت هواپیمایی خارجی (العراقیه و فلای‌عراق) در پروازهای اربعین مشارکت کنند، افزود: تمامی مسافران باید تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعت پیش از سفر، به همراه کارت واکسن هر دو دوز را داشته باشند.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای جابه‌جایی ۳۰ هزار نفر زائر ایرانی، 400 سورت پرواز در قالب ۲۰۰ پرواز رفت و ۲۰۰ پرواز برگشت انجام  می شود ، همه شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پروازهای اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند. فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز را برای پروازهای اربعین درنظر گرفته‌ایم، البته بنا را بر این گذاشته‌ایم که اگر تعداد زوار با هماهنگی دو طرف افزایش یابد، فرودگاه‌های دیگر را فعال کنیم.

براساس این گزارش از روز گذشته با اعلام نرخ مصوب تعدادی از آژانس ها و دفاتر اقدام به فروش بلیت به بهانه اربعین می کنند.

گفتنی است، شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند که ممکن است بسته به ساعات و میزان تقاضا در ایام پیش از اربعین قیمت ها کمتر یا بیشتر هم شود اما نرخ مصوب همان ۵ میلیون تومان است.

با توجه به آنکه تنها برای ایام اربعین ۳۰ هزار نفر مسافر آن هم تنها از طریق هوایی پذیرش می‌شوند، بنابراین همین موضوع باعث شده برخی از سود جویان از این فرصت استفاده کنند، به طوری که شاهد تبلیغات تور زمینی برای اربعین هستیم  که به گفته مسئول بخش راهداری به هیچ عنوان فروش بلیت برای مرزهای زمینی نداریم، بنابراین فریب کلاهبرداری این تورهای زمینی را نخورید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110333 برچسب‌ها اربعین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اربعین ۵ میلیون تومان فرودگاه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند