Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:32:09 GMT

۱۳ مظنون داعشی در پایتخت ترکیه بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۱۵۲

۱۳ مظنون داعشی در پایتخت ترکیه بازداشت شدند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های مبارزه با ترور پلیس ترکیه در پی صدور حکم دادستانی آنکارا برای دستگیری ۱۵ مظنون به همکاری با داعش، نیمه شب گذشته در ۱۷ نقطه مختلف از این شهر دست به عملیات همزمان زدند.

در این عملیات ضربتی و همزمان ۱۳ تن از مظنونان این پرونده دستگیر شدند و عملیات نیرو‌های امنیتی برای دستگیری دو تن از متواریان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشره همه این افراد از اتباع خارجی هستتد که از مسیر‌های غیرقانونی وارد ترکیه شده‌اند و با مناطق درگیری (عراق و سوریه) در ارتباط بودند.

طبق آماری که وزارت کشور ترکیه منتشر کرده، نیرو‌های امنیتی این کشور ظرف هشت ماه گذشته ۱۶۳۰ مظنون داعشی را دستگیر کرده و یا از پای درآورده اند و همچنین جلوی پنج عملیات تروریستی داعش را گرفته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس ترکیه گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد