Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدموسی حسینی در تشریح این خبر اظهار  کرد: در پی اعلام نماینده اداره اوقاف شهرستان بابل مبنی بر تفکیک تصرف در بخشی از اراضی اوقافی بخش بندپی شرقی آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، متهمان را که با ایجاد زمین‌های موردنظر، اقدام به دیوارکشی اقدام به تصرف آن کرده بودند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان ذیربط دیوار کشی‌ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد.

حسینی از رهاسازی ۵۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص ۱۵ پرونده قضائی تشکیل شد و افراد فرصت‌طلب دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی و ... جرم محسوب شده و با افراد فرصت‌طلب نیز برخورد خواهد شد.

*کشف زمین‌خواری ۳۰۰ میلیاردی در فریدونکنار 

حسن هاشم‌پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳ متهم خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف غیرقانونی ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی و تغییر کاربری به اراضی مسکونی،  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی ۳ متهم در این زمینه، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر و طی اقدامی زمین‌های تصرف شده را پس از آزادسازی به منابع ملی و دامان طبیعت بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در ادامه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های ملی آزاد شده را ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه پلیس با متخلفان و متصرفان غیر قانونی اراضی ملی برخورد قانونی می‌کند، خاطر نشان کرد: شهروندان اطلاعات و اخبار خود در زمینه مبارزه با زمین‌خواری را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در نور 

علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشت‌زنی یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب‌آلات جنگلی را در محور اصلی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۴ تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت‌ شده بود، کشف شد.

علی داداش‌تبار تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف‌شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با تشکر از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف ۴ تن چوب جنگلي قاچاق در نور اخبار انتظامی استان مازندران فرمانده انتظامی شهرستان زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند