Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالله ایزدپناه روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان در سالن آیت الله خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجراهواز افزود:نمایندگان بر همه مشکلات خوزستان اشراف دارند و متاسفانه بسیاری از این مشکلات با امنیت و مسایل اجتماعی استان گره خورده است و استاندارخوزستان به عنوان امین استان باید بتواند این مشکلات را که در دهه های گذشته انباشته شده را از پیش پای مردم بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اگر این مشکلات در یک زمان منطقی حل و فصل نشود در آینده ناامنی گریبانگیر استان خواهد شد و همه آسیب خواهند دید.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از آب و بیکاری به عنوان مهمترین مشکلات استان نام برد و افزود: خوزستان با این همه ظرفیت ها و نقشی که در اقتصاد کشور دارد نباید مشکلاتی نظیر بیکاری داشته باشد.
وی تفویض اختیارات به دستگاه های اجرایی نظیر مناطق نفتخیز جنوب ، ملی حفاری و سازمان آب و برق خوزستان و بازگشت اختیاراتی که از قبل داشته اند به استان را گامی در راستای بهبود وضعیت خوزستان دانست و افزود: این دستگاههای موثر و بزرگ هم اکنون خلع سلاح شده و عملا" همه اختیارات و توان اجرایی آنان به مرکز منتقل شده که باید این رویه نادرست در این دولت اصلاح شود.
ایزدپناه برتقویت نیروی انتظامی و اجرای گام دوم طرح ۵۵۰هزار هکتاری  تاکید و ابراز امیدواری کرد با انتصاب استاندار ویژه خوزستان و تفویض اختیارات لازم ، خوزستان بتواند بخشی از عقب ماندگی های خود را جبران کند.
به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز پنجشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار ویژه خوزستان منصوب شد.
خلیلیان دارای مدرک کارشناسی خاکشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است.
از سوابق مدیریتی و اجرایی خلیلیان می توان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و نیز وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم اشاره کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خوزستان اهواز مجلس شورای اسلامی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش