Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:37:31 GMT

آپشن خاص در قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۵۳۷

آپشن خاص در قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکوچیچ تمایلی به صحبت در مورد قرارداد خود ندارد ولی قرارداد این مربی به مراتب پائین تر ازامثال کی روش و ویلموتس است. البته شنیدیم قرارداد اسکوچیچ دو ساله است و آپشن صعود هم دارد. یعنی اگر این مربی بتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد که احتمالش خیلی زیاد است، ۱۰۰ هزار دلار هم بابت این قضیه دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ در ۹ بازی روی نیمکت تیم ملی نشسته که هر ۹ بازی را برده و حالا همه به موفقیت تیم ملی مقابل امثال امارات، کره جنوبی و لبنان هم امیدوار شده اند. در بازی با عراق تیم ما نسبت به دیدار اول در مقابل سوریه بهتر کار کرد و تاثیر اسکوچیچ را تا حدی زیادی می‌شد در این نمایش تیم ملی مشاهده کرد. هرچند که همچنان مهره‌های کلیدی تیم ملی نقش زیادی در بردهای تیم دارند و نمی‌توان تاثیر حضور امثال جهانبخش آزمون و طارمی را کتمان کرد با تمام این اوصاف بی‌انصافی است که به نقش سرمربی اشاره نکنیم و یادآور نشویم که اسکوچیچ یک تیم نابود شده را از ویلموتس گرفت و توانست سر و شکل خوبی به این ترتیب بدهد به طوری که حالا تا حد بسیار زیادی خیال همه بابت حضور در جام جهانی راحت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کی روش ویلموتس اسکوچیچ اسکوچیچ کی روش ویلموتس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار