Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:25:15 GMT

برای رفع احساس تبعیض در خوزستان باید اقدامات جدی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۶۳۷

برای رفع احساس تبعیض در خوزستان باید اقدامات جدی شود

ایسنا/خوزستان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: احساس تبعیض در خوزستان در دهه‌های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.

شبیب جویجری در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه با حضور وزیر کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خوزستان هرج و مرج امنیتی نداریم و امنیت به صورت تمام و کمال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: شاید ناامنی اجتماعی گاهی در خوزستان وجود داشته باشد اما این مساله منجر به هرج و مرج امنیتی نشده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: منکر کارها و اقداماتی که در گذشته برای خوزستان انجام شده است، نمی‌شویم اما باید بگوییم احساس تبعیض در خوزستان در دهه‌های گذشته شکل گرفته است و باید برای حل این مساله اقدامات جدی انجام شود.

جویجری عنوان کرد: باید تلاش شود با جلب نظر مرکز، توزیع عادلانه ثروت انجام شود تا شاهد حل مشکلات خوزستان باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تقلیل نرخ بیکاری در خوزستان باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدالت در توزیع ثروت و امکانات باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

جویجری در خصوص نقش نمایندگان در انتخاب مدیران استانی گفت: ما موافق هستیم که بانک اطلاعاتی در جهت استفاده از نیروهای کارآمد تهیه و تکمیل شود اما این کار نباید در جهت سهم‌خواهی باشد.

وی افزود: نمایندگان خوزستان باید همه توان خود را در جهت هم‌افزایی برای کمک به دستگاه‌های اجرایی استان انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان شبیب جویجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند