Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - شرکت بیمه سامان توانست در بخش «رهبری دیجیتال» کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال، عنوان برگزیده را از آن خود کند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال، بزرگترین رویداد و گردهمایی نخبگان این حوزه در کشور است که این بار با محوریت دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این کنفرانس که محل گردهمایی خبرگان دانشگاهی و حرفه‌ای تحول دیجیتال بود، از برگزیدگان پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال تقدیر به ‌عمل آمد.

دکتر حمیدرضا نورعلی زاده، جانشین مدیر عامل شرکت بیمه سامان در تحول دیجیتال که در این کنفرانس حضور داشت، تقدیرنامه تعهد به «رهبری دیجیتال» را دریافت کرد.

کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال با محورهای پیاده سازی و راهبری تحول دیجیتال، نوآوری و کارآفرینی دیجیتال، داده و تحول دیجیتال، منابع انسانی دیجیتال و کاربرد فناوری های تحول آفرین در صنعت برگزار شد.

همچنین زندگی دیجیتال، رهبری دیجیتال، نوآوری دیجیتال و مدیریت کار در عصر کرونا،‌عناوین محورهای تخصصی بود که شرکت کنندگان در این کنفرانس بر اساس آنها ارزیابی شدند.

رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است.

کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال، ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در سالن الغدیر دانشگاه تهران برگزار و در اختتامیه آن نیز از سرآمدان تحول دیجیتال کشور تقدیر شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ارزیابی ملی تحول دیجیتال کنفرانس بین المللی رهبری دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

سفیر عربستان در تهران ظهر روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عبدالله العنزی، سفیر عربستان را که علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی همراهی می کرد، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در حاشیه محل کنفرانس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد