Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:29:29 GMT

چگونه برای کف خانه خود، پوشش مناسب انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۷۴۳

چگونه برای کف خانه خود، پوشش مناسب انتخاب کنیم؟

موکت و پارکت دو نوع کفپوش هستند که هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساختمانچی،  گاهی اوقات افراد بین خرید موکت یا خرید پارکت به عنوان کفپوش، دچار تردید می شوند. در اینجا سعی داریم فواید این دو کفپوش را مورد مقایسه قرار دهیم تا افرادی که به دنبال خرید آن هستند؛ بتواند خرید مناسب تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر بین انتخاب موکت یا پارکت دچار تردید هستید؛ با ما همراه باشید.

فواید استفاده از موکت چیست؟

گرم بودن موکت: اگر جزء افرادی هستید که از قدم گذاشتن بر روی کفپوش سرد بیزارید؛ انتخاب موکت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. موکت به دلیل بافت و تراکمی که در آن وجود دارد؛ می تواند گرمای لازم را به کف خانه ببخشد.

طرح های متنوع: موکت های جدید تنوع بسیار زیادی دارند و طرح های جذابی در آن ها استفاده شده است. بنابراین وجود یک موکت با طرح جذاب می تواند جذابیت محیط خانه را افزایش دهد.

ایمنی بالاتر: با استفاده از موکت، ایمنی افراد به ویژه افراد سالمند و افراد آسیب پذیر؛ بیشتر تامین می شود. به دلیل اینکه؛ موکت، خطر سر خوردن و آسیب دیدن افراد را کاهش می دهد. این در حالی است که در کفپوش های دیگر احتمال سر خوردن افراد بسیار بالا می باشد.

قیمت ارزان تر: موکت نسبت به نمونه های دیگر کفپوش، قیمت ارزان تری دارد. حتی مدل های جدید و مدرن موکت نیز با قیمت مناسبی تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند. بنابراین برای افرادی که بودجه کمتری دارند، انتخاب مناسب و بهینه تری می باشد.

فواید استفاده از پارکت چیست؟

شستشوی آسان: پارکت از جمله کفپوش هایی است که می توان به راحتی آن را شستشو داد و تمیز کرد. این مورد برای رعایت بهداشت بسیار ضروری می باشد. همچنین نحوه شستشو و تمیز کردن آن نیز با آسان ترین روش ها قابل انجام می باشد.

ظاهر مدرن: استفاده از پارکت می تواند محیط داخلی خانه را مدرن تر و جذاب تر کند. معمولا افرادی که در زمینه دکوراسیون داخلی کار می کنند؛ استفاده از پارکت را برای ایجاد محیط مدرن، توصیه می کنند. همچنین نوع طرح های آن می تواند حس طبیعت را برای افراد تداعی کند.

عمر مفید طولانی: پارکت عمر مفید طولانی تری خواهد داشت. به دلیل اینکه تنها با یک بار استفاده از آن به عنوان کفپوش، تا سال های متمادی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. همچنین عوامل مخرب محیطی نیز فقط با گذر سال های طولانی می توانند، روی پارکت اثر منفی بگذارند.

مقرون به صرفه بودن: از آنجا که پارکت تا سال های طولانی می توانند دوام بیاورد و دچار مشکل نشود؛ کفپوشی کاملا مقرون به صرفه می باشد. بنابراین با استفاده از آن می توانید از هزینه های هر ساله جلوگیری کنید.

برای انتخاب بین موکت و پارکت توصیه می شود فواید ذکر شده برای هر دو کفپوش را مورد بررسی قرار دهید و اولویت های خود را با توجه به آن ها بسنجید. با این کار می توانید در مورد خرید موکت یا خرید پارکت تصمیم درست تری بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موکت کفپوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟

کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب در محافظت از پوست، توجه به میزان SPF را فاکتوری مهم در انتخاب این محصول آرایشی و بهداشتی دانست.

دکتر سارا میرحقی ساعتچی با اشاره به اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در محافظت از پوست نحوه انتخاب و استفاده صحیح از این محصولات آرایشی بهداشتی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ضد آفتاب به محصولاتی گفته می‌شود که از پوست انسان در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کنند، گفت: یکی از فاکتور‌های مهم در انتخاب ضدآفتاب SPF است، که میزان محافظت از پوست در برابر سوختگی و التهاب ناشی از آفتاب را نشان می‌دهد.

میرحقی ساعتچی افزود: برای انتخاب ضد آفتاب با SPF مناسب پوست می‌توان از پزشک یا داروساز مشورت گرفت.

وی در ادامه نحوه استفاده صحیح از کرم‌های ضد آفتاب را تشریح کرد و گفت: ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید باید ضدآفتاب استفاده کرد تا محافظت کافی روی پوست ایجاد شود. همچنین در صورت عرق کردن و شستن صورت بهتر است مصرف محصول تکرار شود.

دیگر خبرها

  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند