Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:54:04 GMT

سجادی: مدافع ورزش بانوان هستم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۹۳۸

سجادی: مدافع ورزش بانوان هستم

به گزارش ایرنا؛ امروز (پنجشنبه) طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از متخصصین تربیت بدنی و ورزش بانوان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سجادی در این دیدار، اظهار داشت: مدافع ورزش بانوان هستم و یکی از دغدغه‌های اصلی من حوزه ورزش بانوان است. در برخی از کمیسیون‌های مجلس نیز درخصوص برنامه‌های حوزه بانوان از من سوال شد چون این حوزه برای همه مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش بانوان ما باید در کشور خودکفا شود و سعی می‌کنیم در ریل‌گذاری ورزش بانوان از خود این عزیزان استفاده کنیم. تمام دغدغه‌ها و مشکلات ورزش بانوان را قبول دارم چون خودم از جنس ورزش هستم.

طاهریان، نایب رییس کمیته ملی المپیک نیز در این جلسه گفت: حضور سجادی را در راس ورزش کشور به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که مثل گذشته از حمایت‌های ایشان در بخش ورزش بانوان بهره‌مند شویم. خواسته همه جامعه زنان ورزشکار از وزیر ورزش و جوانان این است که در همه جلسات درخصوص اهمیت توجه به ورزش بانوان صحبت شود. ما نیاز به برنامه‌ریزی برای استقرار نظام عدالت جنسیتی در ورزش هستیم.

وی افزود: شرایطی در ورزش بانوان ایجاد شده که نگاه‌ها تغییر کرده و امروز شاهد افتخارآفرینی دختران ایران در میادین مختلف هستیم. بحث مطالبات زنان در ورزش باید به صورت جدی دیده شود و برای کسب کرسی‌های بین‌المللی حمایت شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: طاهره طاهریان کمیته ملی المپیک حمید سجادی طاهره طاهریان کمیته ملی المپیک ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم

 سید محمد سجادی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۳:۱۱ آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۵  آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی از طبقه همکف ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، آتش سوزی در لحظات اولیه مهار شد و یک کودک ۶ساله و یک خانم ۴۷ ساله که در طبقات گرفتار شده بودند از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با بیان اینکه حادثه فوق خسارت جانی در پی نداشت گفت: علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم