Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، تحلیلگران روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی اعلام کردند فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» با کشته شدن تک‌تیرانداز این رژیم در نوار مرزی غزه مرتبط است و این حوادث به عنوان زنجیره‌ای از شکست اتفاق می‌افتند.

این تحلیلگران در ادامه افزودند: انتظار می‌رود در روزهای آینده اسرائیل حوادث امنیتی پرتنشی را مشاهده کند و رویداد‌های اخیر بر غزه هم تاثیر خواهد گزاشت و شکستی بر شکست‌های مداوم اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاریو اضافه کرد: برای فلسطینیان این حوادث یک سری رویداد‌های ملی با اهمیت است و توالی این حوادث می‌تواند به یک واقعه محلی تبدیل شود. همچنین فعالیت نظامیان ما در جنین و ترور و دستگیری مردم فلسطینی منجر به شعله‎ور شدن احساسات مردم کرانه باختری می‌شود.

«عاموس هرئیل» تحلیلگر روزنامه «هاآرتص» هم در گزارشی اعلام کرد: فرار شش زندانی از جلبوع می‌تواند بادی را به حرکت درآورد که در کرانه باختری و نوار غزه به طوفان تبدیل شود.

پیش از این هم شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در فرار زندانیان از یک زندان فوق امنیتی پرداخت و اقدامات اخیر این رژیم را در راستای لاپوشانی برای این شکست خواند.

در گزارش این شبکه آمده است: رژیم صهیونیستی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه امنیتی خود در پی فرار شش اسیر فلسطینی از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های این رژیم یعنی زندان جلبوع به اقدامات انتقام‌جویانه روی آورده است؛ به خصوص آنکه همواره تلاش کرده بود القا کند قوی‌ترین مجموعه امنیتی و مستحکم‌ترین زندان‌ها و زبده‌ترین کارشناسان امنیتی را در جهان در اختیار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قهرمانان جلبوع جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم ] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می دهد و به طور متوسط ، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می دهند.

این نهاد بین المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آنها در دسترسی به آب و تاسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده های این رژیم بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آنها را بالای سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه شده است. 

دیگر خبرها

  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک