Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:52:12 GMT

طراحی خاص بارسلونا برای کیت لیگ قهرمانان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۱۹۸۷

کیت مخصوص باشگاه بارسلونا برای لیگ قهرمانان به طور رسمی رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اکثر باشگاه‌های اروپایی در رونمایی از کیت سوم خود سعی می‌کنند از رنگ‌های متفاوتی بهره ببرند اما بارسلونا رنگ آبی و اناری خود را با یک طراحی ویژه برای پیراهن سوم به کار برده است.

پیراهن سوم بارسلونا با استفاده از سه رنگ اصلی که در لوگوی آنها نیز وجود دارد طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی دو رنگ آبی و اناری این لباس با استفاده از اشکال و طرح‌های مختلف تزیین شده است و لوگوی نایکی و اسپانسر این تیم نیز روی لباس با رنگ زرد قرار دارد.  

بارسا از این لباس در لیگ قهرمانان اروپا استفاده خواهند کرد. این طراحی جالب ممکن است بخشی از فروش نرفتن کیت‌های این فصل بارسایی ها که به علت رفتن مسی به پاری سن ژرمن بود را جبران کند.

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات، به تجمع طیفی از روحانیون در قم آن هم با لباس نظامی واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه‌های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می‌کنند.

حتی اگر معاریف و استوانه‌های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها