Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛   رمزارزها اخیرا نه تنها به دلیل سودهای کوتاه مدت، بلکه برای سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز بسیار محبوب شده‌اند. در روزهای اخیر، رمزارز به یک سرمایه‌گذاری پرریسک تبدیل شده است. معامله‌گران به این بازار به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت توجه می‌کنند.

اما کدام سکه‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟ بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط ndtv، برخی از رمزارزها با توجه به ثبات نسبی آنها، می‌توانند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی این رمزارزها می‌پردازیم: 

1-بیت‌کوین

بیت‌کوین در حال حاضر بزرگترین رمزارز جهان به شمار می‌رود. از آنجا که سرمایه‌گذاران آن را "طلای دیجیتال" می‌نامند، ارزش آن در حال افزایش است. یکی از مهم‌ترین دلایل ارزشمند بودن بیت‌کوین، محدود بودن تعداد سکه‌های آن است (21میلیون).

2-اتریوم

اتریوم تقریبا همیشه با بیت‌کوین رقابت می‌کند. سهم آن در بازار رمزارزها اخیرا از 18درصد به 20درصد افزایش یافته است. این سکه یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز بوده که اشخاص ثالث را حذف می‌کند.

3-کاردانو

کاردانو نیز یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز است که از یک رمزارز بومی استفاده می‌کند. این امر امکان مبادلات ایمن همتا به همتا را فراهم می‌کند. همچنین برنامه‌هایی وجود دارد که قراردادهای هوشمند را به زودی فعال می‌کند.

4-یونی‌سواپ

یونی‌سواپ در حال حاضر امکان استفاده از قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. این رمزارز، تراکنش‌های خودکار را با استفاده از توکن‌های موجود در بلاکچین اتریوم تسهیل می‌کند.

5-دوج‌کوین

این سکه از ابتدای آغاز کار خود، نرخ استخراج بالایی کسب کرده است. دوج‌کوین هنوز در مرحله سفته‌بازی بوده و از مرز یک دلار عبور نکرده است. با این حال، گردش بالا و ظرفیت نامحدود برای استخراج دارد.

6-بایننس کوین

این رمزارز نیز مانند بیت‌کوین، دارای محدودیت در توکن‌های در گردش است (200میلیون سکه). همچنین، این سکه مطابق برنامه‌ریزی قبلی، به صورت مداوم تعداد کوین‌های در گردش خود را از رده خارج کرده و اصطلاحا توکن‌سوزی می‌کند. موارد ذکر شده دلایل اصلی برای ارزش رو به رشد آن است.

7-پولکادات

این رمزارز برای شبکه‌ها پلی ایجاد می‌کند تا بسیاری از برنامه‌های ساخته شده روی پولکادات بتوانند روی بیت‌کوین و اتریوم نیز کار کنند. با این حال، پولکادات مقیاس‌پذیرتر و سریع‌تر است.

8-تتر

تتر اولین رمزارز متصل به دلار آمریکا به شمار می‌رود. این سکه، یک رمزارز مبتنی بر بلاکچین است. تتر توسط ارزهای فیات که در بانک‌ها بوده، پشتیبانی می‌شود.

پربیننده ترین قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۴۰۰/۶/۱۸ احتمال استخدام کارنامه سبزها در آموزش و پرورش هست؟ قیمت دلار ۱۶ شهریور ماه۱۴۰۰ سقوط عجیب بازار رمزارزها ادامه دارد/ افت بیت‌کوین به کانال ۴۶هزار دلاری قیمت جدید انواع پژو + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رمزارز گذاری بلندمدت سرمایه گذاری برای سرمایه بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد که برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در عین حال برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند پیش بینی شده تا از، بامداد تا، صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ