Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:34:49 GMT

اردوی یک ماهه ملی چین در امارات !

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۰۵۶

اردوی یک ماهه ملی چین در امارات !

چین صبح امروز از دوحه (قطر) به شارجه (امارات متحده عربی) پرواز کرد تا یکماه در این کشور اردو بزند.

به گزارش ورزش سه ،  پس از خروج از فرودگاه ، چینی‌ها در هتل قرنطینه می شوند و منتظر نتایج آزمایش PCR اتاق COVID-19 هستند. اگر هیچ چیز غیرمنتظره ای وجود نداشته باشد ، آنها می توانند همان بعد از ظهر به زمین تمرین بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 از آنجایی که در چین قوانین سخت قرنطینه‌ای حکمفرماست و زمان پایان آن نیز نامشخص ، بنابراین تیم چین برتری خانگی خود را از دست می دهد. آنها باید ورزشگاه شارجه در امارات را انتخاب کنند تا در 7 اکتبر مقابل ویتنام قرار بگیرند.پیش از این چینی‌ها (مثل عراق)  ورزشگاه خلیفه را در دوحه به عنوان زمین اصلی خود اجاره کردند و بیرون از خانه 1-0 به ژاپن باختند.


چین در انتهای گروه B قرار دارد ، هیچ امتیازی ندارد و گلی هم به ثمر نرسانده و حتی یک شوت به دروازه حریف نداشته. استرالیا 0-3 و ژاپن 0-1. به گفته رسانه های چینی ، مربی لی تای در صورت عدم کسب امتیاز در بازی ویتنام ، صندلی خود را از دست می دهد.


او البته امیدوارانه حرف می‌زند و می‌گوید: "من در آینده نزدیک ترکیب تیمم را تنظیم خواهم کرد. و من معتقدم که تیم بهتر بازی خواهد کرد." وی در مورد بازی آینده خود مقابل ویتنام گفت: "امیدوارم بازیکنان چینی با دیدارهای این دور به عنوان فینال دوران حرفه ای خود برخورد کنند. من واقعاً امیدوارم آنها هنگام دیدار با ویتنام این روحیه را داشته باشند."


لی تای طی یک ماه در امارات ، تمرینات بدنی بیشتری به بازیکنان می دهد و چند بازی دوستانه با تیم های قوی تر ترتیب می دهد. در این دور مقدماتی ، چین از چهار بازیکن غیرچینی هم استفاده کرد ، از جمله تایاس براونینگ ، مدافع میانی ، الکسون مهاجم ، آلویسیو و آلن. اما با شرایط بد و بازی غیرمتعصبانه هواداران آنها دیگر باور ندارند که این تیم می تواند بلیت جام جهانی را ببرد.


 برخلاف چین ، تیم ویتنام تا هفته آینده "مرخص" شد. با وجود ترسهایی از آلوده شدن به ویرسو کرونا سرمربی این تیم ترجیح داد به بازیکنانش فرصتی بدهد تا آنها هم نفسی بکشند.

تیم ملی چین چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی چین چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند

تین نیوز

تعداد تلفات حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، بر اساس جدول و نمودار آماری که از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شد، تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 به رقم 17 هزار و 745 نفر رسید.

این درحالی است که تعداد متوفیان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1400 رقمی معادل 15 هزار و 440 نفر بود که این عدد نشان دهنده افزایش 15 درصدی تلفات حوادث رانندگی است.

همچنین در 11 ماهه سال 1401 تعداد 341 هزار و 113 نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن، 292 هزار و 837 نفر بوده که این عدد نیز بیانگر افزایش 16 درصدی تعداد مصدومان حوادث رانندگی است.

به گزارش تین نیوز، تعداد متوفیان و مصدومان حوادث رانندگی که در این جدول ذکر شده از آخرین آمار اعلامی سازمان پزشکی قانونی کشور استخراج شده و مربوط به حوادث درون شهری، برون شهری و روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم