Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم امروز در سفری غیر منتظره و بدون اعلام قبلی وارد زنجان شد.

دیدار با مسؤولان استانی، بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی، بازدید از بیمارستان 440 تخت خوابی ولی عصر(عج) زنجان، بازدید از مراکز تزریق واکسن، کلنگ‌زنی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و بازساختی دانشگاه علوم پزشکی در سلطانیه از جمله برنامه‌های بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، طرح توسعه بیمارستان 440 تخت خوابی ولی عصر زنجان در مساحتی بالغ بر 36 هزار متر مربع در شرق بیمارستان کنونی ولیعصر در زنجان احداث می‌شود. 

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فاز دوم بیمارستان ولیعصر زنجان در چهار طبقه پیش‌بینی شده است، همچنین بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار، این پروژه باید طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، فاز دوم بیمارستان ولیعصر زنجان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در زنجان احداث می‌شود که این اعتبار از محل اعتبارات هیأت امنای این بیمارستان تامین خواهد شد. 

تجهیز بیمارستان 440 تخته ولیعصر زنجان بر اساس پیش‌بینی‌ها، از محل اعتبارات دولتی انجام خواهد شد. 

شایان ذکر است، بیمارستان جدید ولیعصر همچون سایر بیمارستان‌های دولتی اقدام به ارائه خدمات به بیماران کرده و از سایر استان‌ها هم بیماران را پذیرش خواهد کرد.

انتهای پیام/2305

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر غیر منتظره استان زنجان وزیر بهداشت دولت سیزدهم بهرام عین الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان