Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:48:17 GMT

«آن‌ها و موهایشان»؛ عکاسی از خرده فرهنگ موفرفری‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۰۹۶

«آن‌ها و موهایشان»؛ عکاسی از خرده فرهنگ موفرفری‌ها

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا، «آن‌ها» کسانی هستند که نزدیک به ۱۵ درصد مردم جهان را تشکیل می‌دهند. وجه تمایز «آن‌ها» موهای فرفری‌شان است. یک ویژگی که نه برای آن می‌توان وجه‌ی مثبتی درنظر گرفت و نه وجه‌ای منفی؛ چرا که در وهله اول امری است ژنتیکی و در مرحله بعد امری است که می‌تواند کاملاً اکتسابی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید بتوان ادعا کرد که اگر گسترش شبکه‌های اجتماعی گوناگون در سطح جهان وجود نداشت، چرا که آن‌ها از طریق همین شبکه‌های اجتماعی همدیگر را پیدا کردند، آشنا شدند.«آن‌ها» اگرچه یک روز خاص برای خود در نظر گرفته‌اند اما وجوه انسانی، تربیتی، اجتماعی و موقعیتی دیگرشان باعث شده تا در طول سال نیز در فرصت‌های گوناگون کنار هم جمع شوند.
جمع‌های «آن‌ها» اگرچه می‌توانسته بهانه‌های گوناگونی داشته باشد اما ماحصل جامعه‌ای شده است که با توجه به برخی جلوگیری‌ها و موانع برای دوستی و برگزاری‌های دورهمی شکلی زیرزمینی با یک ویژگی ساده – که فرفری بودن موی سر است – تبدیل به یک خرده فرهنگ شده است.
«آن‌ها و  موهایشان» ماحصل دوسال عکاسی از خرده فرهنگی است که در آن نمایندگانی از دهه‌های گوناگون جامعه‌ ایرانی وجود دارد.

نمایشگاه عکس موفرفری ها در روز جمعه مورخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰ در گالری شلمان واقع در خیابان میرداماد، رودبار غربی(جنوبی) کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول افتتاح می شود.

برچسب‌ها عکاسی نمایشگاه عکس گالری گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی نمایشگاه عکس گالری گردی عکاسی نمایشگاه عکس گالری گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • آیا با خرده های پاک کن می توان دوباره پاک کن ساخت؟ (فیلم)
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج