Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@18:28:39 GMT

وزیر بهداشت با امام جمعه زنجان دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۲۰۲

وزیر بهداشت با امام جمعه زنجان دیدار کرد

گروه استان‌ها ــ وزیر بهداشت ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز برای بررسی روند بیماری کرونا، واکسیناسیون و کلنگ‌زنی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و بازساختی دانشگاه علوم پزشکی سلطانیه وارد استان زنجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در ادامه سفر یک روزه خود به استان زنجان با آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد؛ در این جلسه وزیر بهداشت ضمن ارائه گزارش در زمینه وضعیت کشور در مقابله با کرونا و همینطور وضعیت روند واکسیناسیون در کشور، از مسئولان استان زنجان در راستای مقابله با کرونا تقدیر کرد.

همچنین این مسئول ضمن ابراز خرسندی از تسریع روند واکسیناسیون در کشور، استقبال عمومی از واکسن‌های تولید داخلی را عالی ارزیابی کرد؛ ناگفته نماند که عین‌اللهی پیش‌بینی کرد که با تسریع تند واکسیناسیون در کشور، روند نفوذپذیری و روند مرگ و میر کرونا در کشور بعد از بهمن ماه نزولی شود.

از سوی دیگر عین‌اللهی این وعده را هم داد که با روند تند واکسیناسیون در کشور، محدودیت‌های مسافرتی در کشور برداشته خواهد شد.

وزیر بهداشت برای کلنگ‌زنی "مرکز جامع سلول‌های بنیادی سلطانیه" وارد زنجان شدوزیر بهداشت: 21 میلیون دوز واکسن کرونای دپوشده داریم!درخواست وزیر بهداشت برای افزایش همکاری شهرداری تهران با حوزه سلامتوزیر بهداشت: واکسیناسیون کرونا شدت بیماری را کاهش می‌دهد

به گزارش تسنیم، پس از این دیدار وزیر بهداشت برای حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه حاضر شد؛ همچنین قرار است که بعد از این جلسه عین‌اللهی، از طرح توسعه 440 تختخوابی بیمارستان ولیعصر(عج) بازدید کند؛ گفتنی است طرح توسعه این بیمارستان قرار بود چند سال پیش به بهره‌برداری برسد ولی وعده‌های رنگین نوبخت و مسئولان استانی (درویش‌امیری استاندار وقت زنجان) سبب شد که همچنان این پروژه نیمه تمام به حال خود رها شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا وزارت بهداشت واکسیناسیون در کشور وزیر بهداشت عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد