Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:49:37 GMT

حاجی بابایی: کلانشهر شدن همدان ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۲۸۶

حاجی بابایی: کلانشهر شدن همدان ضروری است

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا حاجی بابایی» روز پنجشنبه در نشست طرح توسعه حوزه های مقاومت بسیج در شهر همدان اظهار داشت: همدان را نباید محدود و کوچک ببینیم بلکه دید فرامنطقه‌ای باید داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا کلانشهر شدن همدان محقق شود اضافه کرد: امروز همدان در غرب کشور مرجعیت پزشکی دارد و به همه استانهای مجاور خدمات تخصصی پزشکی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به لزوم برنامه محور بودن در اجرای پروژه های گوناگون تاکید کرد و افزود: برای انجام امور عام المنفعه باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

حاجی بابایی همچنین با اشاره به سرآمد بودن وضعیت امنیت شهر همدان خاطرنشان کرد: متناسب با افزایش جمعیت و سرانه های استاندارد مد نظر بسیج باید تعداد حوزه ها و پایگاه های مقاومت مورد بازنگری قرار بگیرد.

کلانشهر شدن همدان از سال ۸۸ مطرح است و مسئولان در پی تحقق این موضوع  هستند. 

برچسب‌ها همدان تقسیمات کشوری حمیدرضا حاجی ‌بابایی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تقسیمات کشوری حمیدرضا حاجی بابایی همدان تقسیمات کشوری حمیدرضا حاجی بابایی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس