Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:46:27 GMT

حمل مرغ در استان مرکزی فقط با بارکد پستی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۳۸۵

حمل مرغ در استان مرکزی فقط با بارکد پستی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد رضا عباسی مدیرکل پست استان مرکزی گفت: حمل محموله‌های مرغ از کشتارگاه‌ها در این استان فقط با خودرو‌های با بارکد پستی مجاز است و با متخلفان برخورد می‌شود.

عباسی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ملی پست ایران تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند و قرار است که با حضور کارکنان پست در کشتارگاه‌های سطح استان طرح نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی از جمله مرغ از طریق کد‌های مکانی و بارکد‌های صادر شده پستی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم در چرخه توزیع گوشت مرغ از کشتارگاه‌ها تا مقصد فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها فراهم شده و این فرآیند قابل رصد است و این اقدام می‌تواند تخلف‌ها را به حداقل برساند.

مدیرکل پست استان مرکزی بیان کرد: با استفاده از بارکد پستی صادره می‌توان به‌صورت لحظه‌ای خودرو حامل مرغ کشتار شده را کنترل کرد و مشخص می‌شود که روزانه چه میزان مرغ در استان مرکزی کشتار و در فروشگاه‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ زنده استان مرکزی بازارمرغ استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد