Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:44:34 GMT

مهدی هاشمی و حسین فریدون چند روز مرخصی بودند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۲۳۸۹

مهدی هاشمی و حسین فریدون چند روز مرخصی بودند؟

نماینده خمینی‌شهر گفت که مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند؟

به گزارش مشرق؛ محمدعلی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با  اشاره به مرخصی نسبتاً طولانی مهدی هاشمی از زندان اوین اظهار داشت: هیچ توجیهی برای اینکه یک فرد در جامعه تافته جدابافته شود و قانون را تمکین کند وجود ندارد این در حالی است که شنیده‌ایم مهدی هاشمی در ماه‌های سال گذشته در مرخصی از زندان اوین به سر می‌برد و با وجود اینکه این مرخصی تمام شده اما خود را به زندان معرفی نکرد و این رفتار خلاف قانون وی رسانه‌ای شد که از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم دستور جدی قانونی با این زندانی را صادر کند و به دلیل اینکه روزهای زیادی را بدون مجوز از حضور در زندان استنکاف کرده  را پرونده جدید قضایی برای تشکیل شده و اقدامات قانونی در این باره صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند و باید قوه قضاییه در این باره شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهد، خاطرنشان کرد: بعد از بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ باید گزارش آنها جهت تنویر افکار عمومی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مهدی هاشمی حسین فریدون مهدی هاشمی چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند