Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول گفت: نرخ بلیت پرواز اربعین ۵ میلیون تومان است، اما نرخ پرواز‌های ایرلاین‌های خارجی و داخلی با نرخ مصوب شده متفاوت است.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی، با بیان اینکه قیمت مصوب بلیت هواپیما برای سفر اربعین ۵ میلیون تومان است که از ۲۸ شهریور ماه پیش فروش آن آغاز می‌شود، گفت: ۵ میلیون تومان نرخ مصوب برای بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ماه است، اما بلیت هواپیما برای مسیر نجف در سایر ایام ممکن است، بیشتر و یا کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر پرواز به کشور عراق انجام می‌شود، گفت: مسافرانی که بتوانند از سفارت عراق ویزا تهیه کنند با توجه به پرواز‌های داخلی و خارجی که وجود دارد، می‌توانند بلیت تهیه کنند.

خوشخو همچنین در واکنش به قیمت‌های نجومی بلیت پرواز عراق با ایرلاین‌های خارجی هم گفت: با توجه به آنکه برخی از این ایرلاین‌ها به صورت کانکشنی پرواز دارند، بنابراین نرخ قیمتی آن‌ها متفاوت است.

به گفته این مقام مسئول به طور مثال پرواز‌های نجف قطر ایروز به دلیل آنکه در قطر هم نشست دارند، بنابراین نرخ‌های آن‌ها بالاتر است.

خوشخو افزود: نرخ بلیت ۵ میلیون تومان تنها برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر قرار است ۱۱ شرکت هواپیمایی داخلی و دو شرکت هواپیمایی خارجی (العراقیه و فلای‌عراق) در پرواز‌های اربعین مشارکت کنند، افزود: تمامی مسافران باید تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعت پیش از سفر، به همراه کارت واکسن هر دو دوز را داشته باشند.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای جابه‌جایی ۳۰ هزار نفر زائر ایرانی، ۴۰۰ سورت پرواز در قالب ۲۰۰ پرواز رفت و ۲۰۰ پرواز برگشت انجام می‌شود، همه شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پرواز‌های اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند. فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز را برای پرواز‌های اربعین درنظر گرفته‌ایم، البته بنا را بر این گذاشته‌ایم که اگر تعداد زوار با هماهنگی دو طرف افزایش یابد، فرودگاه‌های دیگر را فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: مدیریت قیمت بلیت پرواز‌های اربعین از سوی سازمان هواپیمایی/برقراری پرواز‌های اربعین از ۶ فرودگاه کشور

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: اخبار اقتصادی هواپیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی هواپیما پرواز های اربعین ۵ میلیون تومان فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند