Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رزمایش پدافند زیستی سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از مراکز مقاومت بسیج وزارتخانه ها و با مشارکت مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد غریوی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت : این مرکز از روزهای نخستین شیوع کرونا در کشور اقدامات پیشگیرانه ی خود را  در این خصوص آغاز کرد.

وی افزود : همچنین این مرکز در  اسفند ماه سال 1398  زمینه انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تولید ماسک و گان را فراهم  کرد.

وی تصریح کرد: در نتیجه این تفاهم نامه و زمانی که کشور با کمبود ماسک و گان روبرو بود با استفاده از ظرفیت بسیج و مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور بیش از 13 میلیون ماسک و گان تولید شد.

غریوی تصریح کرد:  علاوه بر این  مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مراکز فعال در سطح استان تهران بود که بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده را بسته بندی و بین مردم توزیع کرد .

وی افزود : همچنین گندزدایی همه ساختمان های ستادی و اجرایی وزارتخانه و تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه همراستا با فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص مواسات و همدلی و کمک مومنانه به افراد نیازمند به ویژه برای آن عده که به لحاظ شیوع ویروس کرونا شغل و کسب و کار خود را از دست داده و با مشکلات معیشتی روبرو بودند در دستور کار قرار گرفت.

غریوی تصریح کرد: علاوه بر این  پخت غذا و توزیع آن بین مردم نیازمند شهر و استان تهران از دیگر اقدامات این مرکز در این زمینه بود .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود :  در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی نیز  با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان تهران در خصوص شناسایی افراد مبتلا و معرفی آنها به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی با همکاری حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی و کانون بسیج جامعه پزشکی بخش درمان سازمان یاد شده اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی از  ظرفیت‌های موجود در سطح مرکز، حوزه ها و پایگاه های تابعه از آمادگی کامل بسیجیان تابعه برای حضور در صحنه های مختلف خدمت رسانی به مردم شریف کشور خبرداد و همچنین بر تداوم ارائه خدمات پیشگیری از ویروس کرونا تا زمان ریشه کنی کامل این ویروس منحوس در سطح جامعه و بازگشت آرامش روانی به مردم کشور و مصونیت کامل آنها که با آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم رشد خوبی به خود گرفته است، تاکید کرد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این رزمایش بازدید کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی سپاه پاسداران پدافند غیر عامل کار و رفاه اجتماعی مقاومت بسیج وزارت مرکز مقاومت بسیج بسیج وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل