Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:48:49 GMT

انتصاب اعضای ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دبی و اخبار کوتاه کیش

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۱۰۷

انتصاب اعضای ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دبی و اخبار کوتاه کیش

به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور احکامی اعضای ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دبی در این منطقه آزاد را منصوب کرد.

در احکام این اعضا آمده است: با توجه به تشکیل ستاد اکسپوی ۲۰۲۰ دبی و اهمیت حضور فعال منطقه آزاد کیش در این رویداد بین المللی رونق روز افزون فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری در این منظقه آزاد باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه برای معرفی بهتر جاذبه‌های کیش زیبا و جذب حداکثری گردشگران بین المللی تلاش شود.

ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، معراج نادری فصیح سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش از جمله اعضای منصوب شده این رویداد هستند.

دیگر اعضا منصوب شده شامل ابراهیم سیه جانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش، عزت الله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد ، عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات ، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون ، طهمورث قاسمی و مصیب نعیمی است.

کمک به رونق کسب و کار بازار ماهی فروشان

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بازدید از بازار ماهی با اشاره به اهمیت توجه غرفه داران به  ارائه ماهی با کیفیت خوب و قیمت مناسب، افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان را بسیار مهم اعلام کرد و اظهار داشت: این شرکت با تثبیت اجاره بهای غرفه ها ضمن جلب رضایت غرفه داران و کمک به رونق کسب و کار آنها، به تعدیل و یا ثبات قیمت ماهی و افزایش عرضه کمک کند.

عبدالنبی شرقی با بیان اینکه شرکت به دلیل حمایت از غرفه داران و کاهش واسطه گری مناقصه اجاره غرفه های بازار ماهی را لغو کرد افزود: امسال اجاره غرفه ها تا پایان مهر با نرخ سال 99 محاسبه شده و پس از آن نیز با مشورت کارشناسان قیمت جدید اجاره بها در جهت حمایت از غرفه داران تعیین می شود.

استفاده از ابزارهای تبلیغاتی با حمایت بخش خصوصی و برگزاری جلسه با صیادان و نمایندگان اداره شیلات کیش با هدف کاهش قیمت خرید ماهی برای غرفه داران از دیگر موارد مورد تاکید شرفی در این بازدید بود.

ایجاد سامانه جامع برگزاری مناقصات در شرکت عمران، آب و خدمات کیش

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران ، آب و خدمات ازایجاد سامانه جامع برگزاری مناقصات جزیره کیش با هدف تقویت سلامت اداری و شفاف سازی خبر داد.

محمد حسین آقایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مراحل اصلی راه اندازی سامانه جامع برگزاری مزایدات در جزیره کیش انجام شده تا در روزهای آینده به بهره برداری برسد اظهار داشت :این اقدام با هدف ارتقا سلامت اداری و شفاف سازی گردش مالی و فعالیت های اقتصادی شرکت راه اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه که بزودی آغاز بکار می کند امکان دسترسی فعالان اقتصادی را به اطلاعات مناقصات شرکت عمران ، آب و خدمات  فراهم می کند و افراد می توانند براحتی از شرایط مناقصات مطلع شده و در صورت تمایل با وارد کردن اطلاعات خود در این مزایدات شرکت کنند.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش هرمزگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش هرمزگان کیش جزیره کیش هرمزگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منطقه آزاد شرکت عمران غرفه داران آب و خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو