Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:25:02 GMT

سازمان نظام پزشکی به دنبال ارتباط اقناعی با رسانه ها است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۱۹۴

سازمان نظام پزشکی به دنبال ارتباط اقناعی با رسانه ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موید علویان افزود: در روزهای آغازین کار خود مناسب دیدم گفتاری با شما میراث داران خبر و واژه داشته باشم، امید آنکه خیلی زود این گفتار به دیالوگی سازنده و تأثیرگذار بدل شود.

اینجانب معتقد به ضرورت وجود رسانه‌های قوی و مستقل در بیان مسائل روز مرتبط با همکاران و جامعه پزشکی و توجه به دغدغه‌های موجود هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها خواسته اینجانب توجه به اخلاق حرفه‌ای و رعایت انصاف از طرف عزیزان رسانه‌ای است و بس.

قابل ذکر است که اگر شکایتی از طرف سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ بر علیه رسانه‌ای و یا فرد فعال رسانه‌ای صورت گرفته، پرونده مختومه خواهد شد و از این تاریخ، ادبیات ارتباط با رسانه‌ها اقناعی خواهد بود.

در خصوص کانال‌های رسمی اطلاع رسانی نظام پزشکی نیز راهکارهایی را به صورت مبسوط اعلام خواهیم نمود تا این کانال‌های رسمی سازمان منتقل کننده همه دیدگاه‌ها خصوصاً دیدگاه‌های انتقادی باشد، اینجانب و دیگر منتخبین هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ تبلور اندیشه همه اعضا هستیم و انعکاس این موضوع باید در کانال‌های رسمی سازمان نیز منعکس گردد.

پیشاپیش از شما درخواست همکاری سازنده و دوطرفه دارم و از فرصت استفاده می‌کنم تا اعلام دارم که از نقطه نظرات و انتقادات و راهکارهای سازنده شما در تمام حوزه‌های مرتبط با سازمان نظام پزشکی، جامعه پزشکی و کادر درمان و نظام سلامت کشور استقبال می‌کنم.

کد خبر 5300955

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی رسانه های گروهی ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سازمان غذا و دارو هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کووید 19 واکسن بهرام عین اللهی کیانوش جهانپور شیوع کرونا افسردگی ورزش نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟