Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:19:27 GMT

برخورد سلیقه‌ای با پروژه مترو تبریز ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۲۳۳

برخورد سلیقه‌ای با پروژه مترو تبریز ممنوع!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در بازدید از پروژه قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه از تمام کسانی که برای پیشبرد مترو تبریز با رعایت استانداردهای بین‌المللی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: می‌دانیم که فعالیت در پروژه مترو به ویژه با وجود مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، کار سختی است اما این عشق و علاقه است که باعث پیشرفت کار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شیوه معماری اصیل ایرانی-اسلامی که برای ایستگاه‌های جدید مترو به کار گرفته می‌شود، یادگاری بزرگی برای همشهریان است گفت: در کنار طراحی مدرن، معماری ایرانی اسلامی به شکلی ویژه جلب توجه می‌کند.

وی با بیان اینکه مترو یک ضرورت است و با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبوریم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم گفت: قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه‌ای برخورد شود.

برگی اضافه کرد: اعضای شورا بر ضرورت اجرا و تکمیل قطار شهری واقف‌اند و در این مسیر با تمام قدرت در کنار مدیران و کارکنان این پروژه هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۸۰۰ نفر در این پروژه مشغول فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد طبق وعده‌هایی که داده شده، در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل خط یک قطار شهری تبریز خواهیم بود.

انتهای پیام/60034
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مترو تبریز ترافیک حمل و نقل رئیس شورای اسلامی شهر تبریز مترو تبریز قطار شهر ی تبریز رسول برگی شهرداری تبریز فارس تبریز معماری اصیل ایرانی اسلامی حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز اورمیه بازدید کرده و چند پروژه نهضت ملی را در شهر جدید سهند افتتاح کرد.شرکت در نماز جمعه ، حضور در شورای اداری استان و چند برنامه دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075317 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع