Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری روز پنجشنبه در نشست انتخابات اعضای هیات رییسه شورای شهرستان یزد افزود: تا زمانی که این نهادمدنی بر اساس قانون و طبق مقررات فعالیت کند، فرمانداری و دیگر دستگاه ها نهایت همکاری را دارند، البته وظایف بسیار زیادی برای شورای شهرستان مشخص شده است. 

وی ادامه داد: با همراهی و اتحاد می توان فعالیت های خوبی را انجام داد، امیدوارم در این دوره از شوراها که با حضور افراد با سابقه اجرایی همراه است،  فعالیت های پررنگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به بیان برخی وظایف شوراهای شهرستان گفت: طبق قانون هرگونه همکاری و ابلاغ مصوبه شورای شهرستان به فرمانداری ها واگذار شده و ما نیز نهایت همکاری را با شورای شهرستان داریم و  با همراهی و تلاشی که در شورا وجود دارد آن گونه که در شان مردم است اثرگذار باشد.

همچنین محسن ابوترابی، عضو شورای شهر یزد گفت: سال های اخیر از سوی مردم شوراها و اداره های دولتی با یک دید نگاه می شوند و هر اقدامی که در شورا انجام شود، ثمره آن متوجه نظام می شود ، باید به گونه ای عمل شود که هیچ گونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد و دراین زمینه مدیون خون شهدا نباشیم .

عزیز الله سیفی، نایب رییس شورای شهر یزد هم گفت: برای خدمت به مردم و انجام فعالیت های ماندگار در این راه قدم گذاشتیم  که مردم  به ما اعتماد کنند  ،سعی داریم بهترین اقدام را داشته باشیم و با همفکری ،اتحاد و همچنین نظر جمعی بتوان بهترین ها را انجام داد. 

در انتخابات شورای شهرستان یزد، محسن ابوترابی، به عنوان رییس این شورا، عزیزالله سیفی به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان یزد انتخاب شد و سجاد کوهکن به عنوان منشی، و محمد کریمی به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

استان یزد ۱۱ شهرستان و ۲۴ شهر دارد و اعضای شورای شهر یزد ۱۱ نفر هستند.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد شورای شهرستان شورای شهر شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   رضا کارگر  در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های خوزستان در محل فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز گفت: در دولت سیزدهم به فعالیت‌های فرهنگی در فضای فرودگاه‌های کشور بسیار اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در فرودگاه‌های کشور افزود: بر همین اساس تلاش شده تا در مناسبت‌های مختلف با اقدامات فرهنگی فضاسازی‌های مناسبی در فرودگاه‌های کشور انجام شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه‌ها پیشانی معرفی هر شهر و استان هستند اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا در فرودگاه‌ها بیش از پیش با اقدامات فرهنگی آثار تاریخی و فرهنگی هر شهر و استان به مسافران معرفی شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز امسال مقرر شده در هر فرودگاه میز گردشگری دایر شود.

کارگر افزود: وزیر راه و شهرسازی بر معرفی هر استان در فرودگاه‌ها که محل تردد مسافران از مناطق مختلف داخلی و خارجی هستند تاکید دارد.

وی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور در حال انجام است، اما به دلیل مشکلات تحریم‌ها این توسعه به کندی انجام می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی و رییس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رسانه‌ها زبان و نماینده مردم هستند و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که ارتباط با رسانه‌ها تنگاتنگ باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد