Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:18:38 GMT

اقامه نماز جمعه رشت با حضور امام جمعه موقت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۳۲۹

اقامه نماز جمعه رشت با حضور امام جمعه موقت

ایسنا/گیلان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه فردا در هر ۳۵ پایگاه نماز جمعه استان برگزار می شود، گفت: نماز جمعه رشت با حضور امام جمعه موقت اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان گیلان، اظهار کرد: در ادامه همکاری با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نماز جمعه فردا، ۱۹ شهریور در همه شهرهای گیلان اقامه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در شهرهای گیلان، تصریح کرد: نماز جمعه در شهرهای قرمز در فضای باز و با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش ۱۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی الزامی است، گفت: نماز جمعه این هفته رشت به امامت حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور، امام جمعه موقت در مصلی امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز جمعه همه باهم علیه کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند