Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:01:52 GMT

توقیف سمند حامل بار قاچاق دو میلیاردی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۳۵۸

توقیف سمند حامل بار قاچاق دو میلیاردی در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه سمند و کشف مقادیری محموله قاچاق در شهرستان چگنی خبر داد.

سردار یحیی الهی با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی، افزود: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی  این شهرستان  در حال گشت‌زنی در  محور آزاد راه خرم‌آباد- پل زال به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از خودروی مذکور مقادیری انواع کالای قاچاق از قبیل، یک عدد لب تاپ، دو عدد تبلت، کیف لب تاپ ۱۶ عدد، کیف زنانه ۱۵ عدد، کیف دستی هشت عدد، کیف تبلت ۲۳ عدد، کاور تبلت ۱۵ عدد، کاور گوشی ۱۲ عدد، شارژ بی‌سیم ۱۳ عدد، کابل اچ‌تی‌ام‌ای پنج عدد، کابل شارژ ۲۶ عدد، تبدیل شارژ ۱۱ عدد، ایر پاد به همراه کیف ۶ عدد، کابل یواس‌بی هفت عدد و مداد تاچ گوشی سه عدد، کابل استریو یک عدد، نگهدارنده گوشی هشت عدد، مهره‌های تزئینی پنج بسته، جک درب پارگینگ ۴۹ عدد و ۹۸ جین شلوار قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

الهی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف‌شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و کالاهای کشف‌شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی توقيف کشف کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد