Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،  سید ابراهیم رییسی رییس ‌جمهور، در پیامی با تسلیت درگذشت برادر آیت الله العظمی مکارم شیرازی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان عافیت، صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دامت برکاته)

درگذشت برادر ارجمند حضرتعالی مرحوم مغفور «حاج رحیم مکارم» را تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان، عافیت و صبر و اجر مسألت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

پربیننده ترین احتمال استخدام کارنامه سبزها در آموزش و پرورش هست؟ جدیدترین آمار واردات واکسن کرونا به کشور آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۱۸) چرا کانون سردفتران اصرار به تنظیم سند خودرو در دفترخانه دارد؟ فرهنگیان با ۴۹.۵هزارتومان تا سقف نامحدود تحت بیمه درمانی هستند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با روح الله فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور گفت: یکی از دلایلی که سبب شد ما به توان داخلی متکی باشیم، تحریم ها علیه کشور بود که البته این بدان معنا نیست که ما از تحریم استقبال می کنیم، اما این امر سبب شد تا کشور به توان داخلی تکیه کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر محدودیت ها وجود نداشت ما همواره وابسته بودیم و اعتماد به نفس نداشتیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق نگاه دنیا به ایران تغییر کرد افزود: این عملیات قدرتمندانه سبب شد تا برخی ها که با انقلاب اسلامی همراه نبودند به خود بیایند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوان ما باید با توکل به خدا به آینده امیدوار باشند و به جذابیت های کاذب غرب دل خوش نباشد.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز طلاب و پژوهشگران حوزوی زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه علمیه هستند که البته این افراد نیز همانند سایر اقشار مشکلات معیشتی دارند که باید شرایط برای کار علمی و بدون دغدغه نخبگان فراهم شود.

در ابتدای این دیدار نیز معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گزارشی از فعالیت ها در حوزه های علمی و موضوعات دانش بنیان ارایه کرد

کد خبر 6092630

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است