Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:54:25 GMT

واکنش تند کومان به هافبک ناراضی بارسا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۴۸۲

واکنش تند کومان به هافبک ناراضی بارسا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میرالم پیانیچ چندی پیش پس از پیوستن به بشیکتاش در یک مصاحبه اعلام کرده بود سرمربی بارسلونا به او احترام نگذاشته است و حالا نوبت کومان شده تا پاسخ او را بدهد.

رونالد کومان در گفت‌وگو با موندو دپورتیو گفت:«فکر می‌کنم برای برخی بازیکنان ابهاماتی وجود داشته باشد که من آن را درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ایده‌های ما و سبکی که ما بدون توپ و با توپ بازی می‌کنیم، پیانیچ از دیگر هافبک‌ها عقب افتاد. همین. شرایط پیچیده شد اما سعی خودمان را کردیم و مشاهده کردیم که بازیکنان بهتری نسبت به میرالم وجود دارند. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

با توجه به درگیری رسانه‌ای بین کومان و پیانیچ به نظر می‌رسد هافبک بوسنیایی حتی در پایان قرارداد قرضی با بشیکتاش هم شانسی برای حضور در بارسا نخواهد داشت. مگر اینکه رونالد کومان این تیم را ترک کند که در شرایط فعلی بسیار بعید به نظر می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای این فصل زمان زیادی لازم نبود تا مشخص شود خیرونا یکی از بهترین تیم‌های لالیگا خواهد بود. میشل سانچز با تیم فوق‌العاده‌اش موفق شد سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد را بگیرد و حالا برای حضور در سوپرجام اسپانیا می‌جنگد.

این تیم به ستاره‌های زیادی وابسته است که یکی از آنها الیکس گارسیا در خط هافبک است. او با نمایش‌های فوق‌العاده‌اش در این فصل توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده که به نقل از اسپورت، یکی از آنها بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگاست که در حال جستجو برای تقویت خط هافبکش است.

این هافبک از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم میشل بوده و بدون حضور او نمی‌توان تاریخی‌ترین عملکرد خیرونا در لالیگا را تصور کرد. بارسلونا یکی از علاقه‌مندان او است اما یک رقیب جدی برای این انتقال دارد.

لورکوزن می‌خواهد برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تیمش را تقویت کند و پستی که در اولویت قرار دارد، خط هافبک است. آنها در جستجوهای‌شان به استعداد خیرونا رسیده‌اند که می‌تواند برای پیوستن به قهرمان بوندسلیگا به آلمان برود.

بند آزادسازی او به مبلغ ۲۰ میلیون است، اگرچه باشگاه آماده است تا با پیشنهاداتی جذاب، این ستاره را حفظ کند، چراکه آنها هم قصد دارند مانند لورکوزن در چمپیونزلیگ قدرتمند ظاهر شوند.

دیگر خبرها

  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست