Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع کناری اینتر در مورد وضعیت تیمش صحبت کرده است. 

متئو دارمیان اعتقاد دارد ادین ژکو می تواند در پر کردن جای خالی روملو لوکاکو به اینتر کمک کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای ایتالیا، نراتزوری دوران پسا کونته را با دو برد پیاپی مقابل جنوا و هلاس ورونا شروع کرد. آن ها یکشنبه پیش رو در ماراسی به مصاف سمپدوریا خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارمیان در جدیدترین مصاحبه خود گفته است:

با وجود تغییرات زیاد، می خواستیم بهترین شروع را داشته باشیم. ما گروهی مستحکم، همراه با یک ذهنیت پیروزی ایجاد کردیم. (سیمونه) اینزاگی تفکراتش را به تیم اضافه کرده و ادامه دهنده زحمات (آنتونیو) کونته است. در تلاش هستیم تا خواسته های او را اجرایی کنیم. ما فقط می توانیم تلاش کنیم و به فکر خودمان باشیم؛ این که آیا مدعی اصلی قهرمانی هستیم، درون زمین مشخص می شود. 

با وجود جدایی امثال کونته، لوکاکو و اشرف حکیمی، دارمیان به آینده تیمش امیدوار است.

ژکو و لوکاکو با هم فرق دارند ولی هر دو بسیار قدرتمند هستند. مطمئنم که ادین امسال با زدن گل های بسیار به ما کمک خواهد کرد. (هاکان) چالهان اوعلو؟ او شباهت بیشتری با کریستین اریکسن دارد. شاید تفاوت اینجا باشد که کریستین برای توپ گرفتن عقب تر می آید و این در حالی است که هاکان دوست دارد حملات تیم را به نتیجه برساند. این که می توانیم به نحو مثبتی درباره کریستین حرف بزنیم، خبر خوبی است. ما خواستار بازگشت او هستیم. او انرژی مثبت زیادی را به ما اضافه کرد و ما هم تلاش کردیم که این کار را برایش انجام بدهیم. همه ما منتظر بازگشتش هستیم.  

دارمیان کمی هم در مورد بازگشت کریستیانو رونالدو به تیم سابقش یعنی منچستریونایتد صحبت کرد.

رونالدو هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای او و یونایتد بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم یونایتد به زودی به افتخاری دست یابد.  

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)

فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)

دیگر خبرها

  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم