Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از تنها کارخانه تولید چادر مشکی کشور در شهرکرد، از برنامه این بنیاد برای افزایش تولید این کارخانه تا سقف ۲۶ میلیون متر انواع چادر مشکی در سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید پرویز فتاح در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری که به منظور بازدید از مجموعه های تولیدی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در این استان انجام شد با حضور در کارخانه حجاب شهرکرد اظهار کرد: این مجموعه مشتمل بر سه کارخانه است که با تولید انواع پارچه، زمینه اشتغال نزدیک به ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم در دو استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این مجموعه به عنوان تنها تولیدکننده چادرمشکی کشور، انواع چادرهای مشکی مورد نیاز بازار را تولید می‌کند گفت: تولید چادر مشکی برای تامین نیاز کشور از موضوعات مورد تاکید ما است و این مجموعه علاوه بر تولید چادر مشکی، انواع فاستونی، پارچه های مانتویی، پارچه های مقنعه، شال و روسری، لباس کار، پارچه های صنعتی و منسوجات خانگی از جمله پارچه‌های پرده‌ای را تولید می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر این کارخانه سالانه ۱۰ میلیون متر انواع چادر مشکی را تولید می‌کند و در صورت تکمیل طرح توسعه‌ای در این مجموعه، ظرفیت تولید چادر مشکی تا سقف ۱۶ میلیون متر قابل افزایش است.

فتاح ادامه داد: همچنین مقرر شد پس از افزایش ظرفیت تولید به ۱۶ میلیون متر انواع چادر مشکی در سال، زمینه افزایش ظرفیت تولید ۱۰ میلیون متر مربع دیگر به ظرفیت چادر مشکی در این مجموعه، فراهم شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فعالیت این مجموعه تولیدی و کیفیت بالای محصولات این کارخانه، برخی از نمونه‌های وارداتی از بازار چادرمشکی کشور خارج شده و این مهم با تکیه بر تکنولوژی بالای تولید در این کارخانه محقق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید چادر مشکی بنیاد مستضعفان میلیون متر انواع چادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌