Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مصطفی صفایی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ ورزشکار و مربی از این استان در اردوی آمادگی پنج تیم ملی ورزش‌های جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی بحرین حضور دارند، اظهار کرد: محسن طالبی، اردلان حسین‌زاده، بیتا طیبان، محمدحسین ابراهیم‌زاده، امیرعباس کارگران و مصطفی ماریان، ۶ ورزشکار استان هستند که در اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی معلولان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی انتخاب ماریان در تیم ملی دوومیدانی معلولان را قطعی دانست و گفت: محمدرضا صحراگرد نیز به عنوان مربی از این استان در بازی‌های پاراآسیایی تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین ابوالفضل پورظریف و محمدصالح عرفانیان در اردوی تیم ملی شنا، آرش ظریفی در اردوی تیم ملی وزنه برداری، مظاهر پایداری در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و مرتضی رباط‌جزی در تیم بوچیا حضور دارند و خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

صفایی با بیان اینکه هنوز تعداد نهایی ورزشکاران اعزامی این استان به مسابقات پاراآسیایی بحرین مشخص نیست، گفت: البته زمان دقیق برگزاری مسابقات پاراآسیایی نیز حدود آبان ماه خواهد بود و زمان دقیق برگزاری این رقابتها به شرایط همه‌گیری کرونا بستگی دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات پاراآسیایی بحرین مصطفی صفایی مسابقات پاراآسیایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور