Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:18:34 GMT

احکام انضباطی دیدار جنجالی نیس و مارسی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۳۶۳۲

احکام انضباطی دیدار جنجالی نیس و مارسی صادر شد

در جریان دیدار نیس و مارسی در لیگ1 فرانسه، جنجالی بزرگی ایجاد شد. پس از اینکه هواداران نیس چندین بطری آب به سمت بازیکنان مارسی پرتاب کردند، دیمیتری پایه عصبانی شد و این بطری ها را به سمت جایگاه تماشاگران پرتاب کرد. این حرکت با واکنش شدید هواداران نیس روبرو شد و آنها برای درگیری با پایه به سمت زمین هجوم آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از این اتفاقات، بازی در دقیقه 74 متوقف شد. این دیدار با برد 1-0 نیس در جریان بود.

به نقل از اکیپ؛ کمیته انضباطی لیگ1 فرانسه با بررسی مدارک این بازی و شنیدن صحبت های افراد خاطی در هر دو باشگاه، جرایم و محرومیت های زیر را صادر کرد:

با وجود برتری 1-0 نیس تا دقیقه 74، این بازی در زمین بی طرف و بدون حضور تماشاگران از دقیقه 1 تکرار می شود. باشگاه نیس به انجام 3 بازی خانگی بدون حضور تماشاگران محکوم شد. 1 امتیاز قطعی و 1 امتیاز تعلیقی از نیس کسر شد. آلوارو گونزالز مدافع مارسی و دیمیتری پایه مهاجم مارسی به ترتیب 2 و 1 بازی محروم شدند. دلیل محرومیت پایه، پرتاب بطری به سمت تماشاگران و علت محرومیت گونزالز، سیلی زدن به صورت یکی از هواداران نیس است. پابلو فرناندز فیزیوتراپ مارسی تا پایان فصل از همراهی این تیم در همه رقابت ها محروم شد.

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد طالبان ورزش زنان در افغانستان را ممنوع کرد مهلت تمام شد؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد الکساندر چفرین با همکاری ناصر الخلیفی به دنبال لغو یا اصلاح قانون فیرپلی مالی هستند حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند؟ پولیشیچ در واکنش به حواشی اخیر: بهتر است از گذشته عبور کنیم و روی بازی با هندوراس متمرکز شویم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)

مارسی و آتالانتا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (16.1MB)

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد